اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بانوان ستاد اعتکاف شهرستان زنجان تاکید کرد

لزوم توجه به امور بانوان در زمان اعتکاف

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بانوان ستاد اعتکاف شهرستان زنجان بر لزوم توجه به امور بانوان در زمان برگزاری اعتکاف تاکید کرد.

لزوم توجه به امور بانوان در زمان اعتکاف

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معصومه گوزلیان ظهر امروز در مراسم هماهنگی مراسم اعتکاف شهرستان زنجان اظهار کرد: بانوان نیازهایی در زمان اعتکاف دارند، که باید مسئولان اجرایی توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سالانه درصد بسیاری از شرکت‌کنندگان در اعتکاف را بانوان تشکیل می‌دهند که مسئولان اجرایی در این زمینه باید توجه لازم در فراهم ساختن شرایط لازم برای حضور بانوان در این مراسم داشته باشند، افزود: سال گذشته به علت همزمانی امتحانات حوزه علمیه با مراسم اعتکاف بسیاری از علاقه‌مندان نتوانستند در این مراسم حضور پیدا کنند.

مسئول کمیته بانوان ستاد اعتکاف شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: مسئولان اجرایی مراسم اعتکاف باید با برنامه‌ریزی‌های لازم، زمینه فراهم‌ساختن حضور بانوان در این مراسم معنوی را فراهم کنند.

وی گفت: در صورت حل مشکل امتحانات بانوان در حوزه علمیه تعداد بیشتری از بانوان علاقه‌مند می‌توانند در مراسم اعتکاف حضور داشته باشند.

گوزلیان با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته و با نظرسنجی که اعمال شد سال گذشته بیش از 98 درصد از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف از نحوه اجرای این مراسم رضایت داشتند.

وی تصریح کرد: از نظر تغذیه هیچ مشکلی در راستای فراهم‌سازی شرایط لازم برای معتکفان وجود ندارد، مشکلی که در این راستا است، تقارن زمان اعتکاف با سایر مناسبت‌ها است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول