اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واقعیت تلخی که مدیرعامل هم تائید کرد

تامین کارگران مسکن مهر فردوس از مشهد

خبرگزاری فارس: جمعی از متقاضیان مسکن مهر در فردوس از تامین کارگران مسکن مهر از خارج از این شهر در حالی خبر دادند که روزانه در کنار خیابان‌های فردوس جوانان زیادی جویای کار هستند.

تامین کارگران مسکن مهر فردوس از مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، در هفته‌های گذشته گزارشات مردمی مبنی بر اشتغال تعداد زیادی نیروی غیربومی و خارج از استان در مسکن مهر فردوس به خبرگزاری فارس ارسال شد.

گزارشات ارسالی و پیگیری‌های بعدی فارس حکایت از این دارد که نیروهای بکار گرفته شده در مسکن مهر این شهر از خارج از استان به ویژه شهرهای خراسان رضوی از جمله مشهد بوده‌اند.

*کارگران ساختمانی از مشهد و تربت حیدریه می‌‌آیند

یکی از متقاضیان مسکن مهر این شهرستان به خبرنگار فارس گفت: در شهر ما نیروهای با تجربه زیادی در زمینه انجام امور ساختمانی از جمله کاشی‌کاری، گچکاری، سنگ‌کاری وجود دارد و این در حالی است که برای انجام این امور در فاز یک مسکن مهر فردوس نیروهایی از مشهد و تربت حیدریه به کار گرفته شده‌اند که این نیز خود هزینه بیشتری در بردارد.

صیفی با ابراز گلایه از مدیرعامل مسکن مهر این شهر یادآور شد: قرار بود پروژه مسکن مهر ما در مدت دو سال اجرا و تحویل اعضا داده شود ولی با گذشت چهار سال هنوز از اتمام پروژه خبری نیست.

* ساخت درب ساختمان‌های مسکن مهر در مشهد

یکی دیگر از متقاضیان مسکن مهر فردوس به خبرنگار فارس گفت: در ساخت مسکن مهر از نظر مصالح مصرفی حیف و میل زیادی شده و بخش زیادی از سرمایه مردم به هدر رفته است.

علی سعادتی با بیان اینکه مسئولان تنها شعار حمایت از تولیدات خود شهرستان را می‌دهند، افزود: درب‌ واحدهای مسکن مهر که در مشهد سفارش ساخت شده بود پس از تحویل چهار سانت کوتاه‌‌تر بود که مجدداً در خود فردوس سفارش ساخت داده شد و این خود علاوه بر صرف زمان، هزینه زیادی را نیز در بردارد که متقاضیان باید تاوان اشتباه مدیرعامل و پیمانکار را بدهند.

* تایید اظهارات مردم از مدیرعامل این تعاونی مسکن مهر

مدیرعامل فاز یک تعاونی مسکن مهر فردوس هم تمام اظهارات مردم را تلویحا تایید کرد و گفت: در شهرستان بنا و کارگر ساختمانی با قیمت مناسب وجود ندارد.

علی کیانی یادآور شد: دستمزد نیروهای ساختمانی با یکدیگر متفاوت است و نیروهایی که در فاز نخست مسکن مهر مشغول بکار شده‌اند اگرچه از شهرهای همجوار بودند ولی دستمزد دریافتی آنان بسیار مناسب بود.

وی تصریح کرد: اعضای تعاونی‌ها هیچ وقت نباید تصور کنند که قیمت تمام شده واحدهای فاز نخست با دیگر فازها یکسان باشد بلکه باید به قیمت مصالح مصرفی و همچنین دستمزد نیروهای ساختمانی توجه کنند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول