اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش عوامل نیروی انتظامی

باند سارقان خودرو در شهرستان بناب متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران پلیس آگاهی این شهرستان، باند سارقان خودرو در بناب شناسایی و متلاشی شد.

باند سارقان خودرو در شهرستان بناب متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این باند که سه نفر هستند، به تعداد هفت فقره سرقت از بناب و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند و سه دستگاه از خودروهای کشف شده تحویل صاحبان آنها شد و پرونده به همراه سارقان تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب سپس به سرقت‌های اخیر خودرو در شهرهای جنوب استان آذربایجان‌شرقی که بیشتر آنها در امر قاچاق کالا و مشروبات الکلی به کار می‌روند، اشاره کرد و به دارندگان خودرو هشدار داد که به هنگام پارک و ترک خودروهای خود حتماً از قفل و سیستم دزدگیر در خودروهای خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: در ارتباط با این پرونده سه نفر متهم دستگیر شدند که بعد از تحویل پرونده‌ها به مقام‌های قضایی، متهمان روانه زندان شدند و پرونده سارقان خودرو در بناب همچنان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/خ۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول