اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر دستیار ویژه رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از سفر دستیار ویژه رئیس‌جمهور به این استان خبر داد.

سفر دستیار ویژه رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

علی اصغر عنابستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در شهرکرد، اظهار داشت: علی اکبر محرابیان دستیار ویژه دکتر محمود احمدی نژاد در طرح مهرماندگار فردا یک‌شنبه به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

وی افزود: این سفر با هدف تسریع در روند اجرای پروژه‌های مهرماندگار چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

عنابستانی تکمیل طرح‌های عمرانی مصوب در سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری را از دغدغه‌های دکتر محمود احمدی‌نژاد عنوان کرد و گفت: دولت در تلاش است تا حد ممکن هیچ پروژه‌ ناتمامی را برای دولت آینده باقی نگذارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با تدبیر رئیس‌جمهور، 800 پروژه در کشور به نام طرح‌های مهر ماندگار، کلید خورده که 24 پروژه آن در این استان قرار دارد.

وی پیگیری و تلاش مدیران استانی برای تکمیل این پروژه‌ها را ضروری برشمرد و گفت: تکمیل طرح‌های مهر‌ماندگار، به ریاست علی اکبر محرابیان، مشاور ویژه رئیس‌جمهور در حال پیگیری است.

عنابستانی زمان تقریبی افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده را مشخص و تلاش برای بهره‌برداری از آن‌ها در زمان مقرر را ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: طرح تأمین آب زمین‌های سودجان، تکمیل باند دوم محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار، تکمیل راه‌آهن مبارکه - سفید دشت - شهرکرد، مرکز بهداشتی شبانه روزی شلمزار، مرکز بهداشتی شبانه روزی بن، بیمارستان شهر چلگرد و زیرساخت‌های مسکن مهر و تکمیل باند دوم محور ارتباطی شهرکرد - بن- داران از پروژه‌های طرح مهر ماندگار در چهارمحال و بختیاری هستند.

وی افزود: مجتمع فولاد این استان و صبا فولاد زاگرس در بخش صنعت و معدن، تکمیل سه پروژه اطراف مصلای امام‌خمینی(ره) و مجتمع بزرگ فرهنگی شهرکرد در بخش فرهنگ و هنر، پتروشیمی بروجن در بخش صنعت نفت و تکمیل و بهره برداری از سد سورک، سد باباحیدراز دیگر پروژه‌های مهر ماندگار در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

عنابستانی ادامه داد: تکمیل پست 400 کیلوولت لردگان، پست400 کیلوولت شهرکرد و پست 63 کیلو ولت فرادنبه، شبکه آبیاری و زه‌کشی باباحیدر و شبکه آبیاری و زه‌کشی سد سورک در حوضه برق و نیرو، بهره‌برداری از سالن دوومیدانی در بخش ورزش و جوانان، تکمیل بیمارستان 220 تخت خوابی بروجن، تکمیل بیمارستان آموزشی شهرکرد، توسعه بیمارستان لردگان و احداث بیمارستان مال خلیفه از دیگر پروژه های قرار گرفته در طرح مهر ماندگار چهارمحال و بختیاری محسوب می شوند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول