اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک 3.5 میلیارد ریالی

یک خیر ساخت اورژانس بیمارستان قروه‌ را متعهد شد

خبرگزاری فارس: نیکوکار کردستانی در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث ساختمان اورژانس بیمارستان شهید بهشتی قروه اهدا کرد.

یک خیر ساخت اورژانس بیمارستان قروه‌ را متعهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن زارعی در اقدامی خیرخواهانه متعهد شد این میزان اعتبار را برای احداث اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان قروه هزینه کند.

این خیر کردستانی که مایل نبود اقدامات خیرخواهانه‌اش رسانه‌ای شود، در گذشته نیز به همراه برادرانش اقدام به احداث مدرسه، تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند و محروم، کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت، کمک به ایتام و ... کرده است.

زارعی احساس خود را از انجام چنین اعمالی معنوی، رضایت بخش و نشاط آور ذکر کرد و معتقد است کمک به هموطنان مسلمان یک امر شرعی است که اگر تؤام با توکل به خدا باشد خیر دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت.

در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور طیب قدیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج تشکیل شد قرار شد که در اسرع وقت کار احداث اورژانس این بیمارستان در شهر قروه آغاز شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول