اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

نیروی دریایی سپاه برای حفاظت از خلیج فارس آرایش متناسب با تهدیدات می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه با توجه به ابلاغ ماموریت از سوی فرماندهی معظم کل قوا برای حفاظت از خلیج فارس در جزایر و سواحل خلیج فارس آرایش متناسب با نوع تهدیدات به خود را دارد.

نیروی دریایی سپاه برای حفاظت از خلیج فارس آرایش متناسب با تهدیدات می‌گیرد

 سردار علی رزمجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: منطقه خلیج فارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و هست و برای حفاظت از آن آمادگی داریم.

وی افزود: نیروی دریایی با توجه به ابلاغ مأموریتی که از سوی فرمانده کل قوا برای حفاظت از خلیج فارس به آن واگذار شده در جزایر و سواحل خلیج فارس آرایش متناسب با نوع تهدیدات به خود را دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: از نظر معنوی و رزمی نیروی دریایی با داشتن نیروهای با انگیزه الهی و شهادت‌طلبی، تجهیزات متناسب با نوع تهدیدات و تاکتیک‌های دشمن در خلیج فارس در سطح و زیر سطح را در اختیار دارد.

رزمجو افزود: این نیروها آموزش‌های لازم را دیده و آمادگی لازم را در جغرافیای تحت نظر خود برای حفاظت از خلیج فارس دارند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه با توانمندی نظامی و موشک‌های سطح به سطح، ساحل به دریا، میان برد با برد بالا داشتن سلاح‌های زیر سطحی و سطحی آماده مقابله با تهدیدات دشمنان است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از بنیه معنوی، اعتقادی و تجربه دوران دفاع مقدس و متناسب با نوع تهدیدات دشمنان، با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی، برنامه‌ریزی و تولید انواع تجهیزات متناسب با ماموریت‌های خود را انجام داده است.

رزمجو معنویت، ولایتمداری و بصیرت را سه ضلع مثلث شکل‌گیری سپاه دانست و تصریح کرد: با تشکیل این مثلث، سپاه توطئه‌های دشمنان انقلاب را در درون مرزهای جغرافیایی رصد و برای برخورد با آنها دستور کار در سه طیف سخت، نیمه سخت و نرم تهیه و در برخی مواقع نیز به مرحله اجرا در می‌آورد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول