اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آماده‌سازی 52 هزار واحد مسکن مهر خوزستان تا پایان سال 91

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از آماده‌سازی 52 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال 91 در استان خوزستان خبر داد.

آماده‌سازی 52 هزار واحد مسکن مهر خوزستان تا پایان سال 91

علی نیکزاد ظهر امروز در حاشیه افتتاح 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر در بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در استان خوزستان در مجموع تعداد 139 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد و از این تعداد 52 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر در کشور یکی از بزرگترین طرح‌های اجرایی در راستای حمایت از اقشار بی‌بضاعت و بی‌سرپناه است، تصریح کرد: همچنین تعداد 82 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان خوزستان تا پایان سال 91 به اتمام خواهد رسید و آماده تحویل به صاحبانش می‌شود.

وی ادامه داد: از تعداد 52 هزار واحد مسکن مهر پایان یافته در استان تعداد 12 هزار واحد در حوزه روستایی و تعداد 70 هزار واحد آن در حوزه شهری قرار دارد.

نیکزاد با بیان اینکه امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور تعداد 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر در این شهرستان افتتاح شد که این امر نشان از جدیت و همت والای مسئولان شهری منطقه دارد، تصریح کرد: از مجموع این تعداد، یک هزار و 114 واحد شهری و مابقی متعلق به بخش روستایی بهبهان بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مجموع تعداد 5 هزار و 247 واحد مسکن مهر در خوزستان در حال ساخت و ساز و احداث است، گفت: سهم بهبهان از تعداد واحدهای مسکن مهر در استان، 5 هزار و 11 واحد بوده که حدوداً نیمی از آن امروز به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان بیان کرد: امیدواریم با تعامل مردم و مسئولان بیش از پیش شاهد ارتقای پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف کشور باشیم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول