اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان:

پاسداران از سخنان شهید مطهری الگوگیری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان گفت: پاسداران از سخنان و رهنمودهای شهید مطهری الگوگیری کنند.

پاسداران از سخنان شهید مطهری الگوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در دیدار با کارکنان سپاه و جمعی از بسیجیان سیستان‌وبلوچستان ضمن گرامیداشت مقام و منزلت استاد شهید مطهری از انقلاب اسلامی به عنوان قصه‌های نانوشته که حرف‌های بسیاری در عرصه‌ها و شرایط مختلف دارد نام برد و گفت: اسلامی که امروزه شاهد آن هستیم و آن را درک و لمس می‌کنیم خود یکی از مهم‌ترین ضروریات جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: باید پاسداران و بسیجیان از ارزش‌های اسلام نگه‌داری و در راستای حفظ  آرمان‌های شهدای صدر اسلام کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی شجره طیبه است و عالمان و روحانیون مقصود آن هستند، افزود: پاسداران و بسیجیان بیش از هر زمان دیگری ثمره نبوت را که در زندگانی حضرت زهرا (س) و حضرت علی(ع) نمود دارد باید به عنوان رسالت مهم عقیدتی سیاسی در جامعه امروز افزایش دهند.

سلیمانی تصریح کرد:  رسالت مهم و سنگین دیگری که بر دوش مسئولان عقیدتی سیاسی نهاده شده نشان دادن راه صحیح با استفاده از الگوپذیری از استاد شهید مطهری و پرداختن به جنبه‌های روحانی و معنوی در تشکیلات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیستان‌‌وبلوچستان نیز در این دیدار از شهید مطهری به عنوان خورشیدی تابنده که قبل و بعد از انقلاب درخشید و بعد از شهادتش حرارت و نورانیت او کاسته نشده است نام برد و گفت: در جامعه امروزی افراد با استفاده از آثار علمی، زیربنای فکری شهید انقلاب اسلامی را بیش از هر زمان دیگری در سطح جهان مطرح می‌کنند.

حجت‌الاسلام برهان باقری افزود: پاسداران و بسیجیان اولین افرادی بودند که با تفکرات شهید مطهری آشنا شده و از نظر بصیرت‌افزایی و با نگاه به آثار علمی و دینی شهید راه سعادت را پیدا و دچار انحراف نشده‌اند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول