اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در طرح مهر ماندگار:

روند اجرایی تونل سوم کوهرنگ مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس‌جمهور در طرح مهر ماندگار گفت: روند اجرایی تونل سوم کوهرنگ راضی‌کننده نیست و عملیات اجرایی باید با سرعت بیشتری انجام گیرد.

روند اجرایی تونل سوم کوهرنگ مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اکبر محرابیان بعدازظهر امروز در بازدید از تونل سوم انتقال آب کوهرنگ با انتقاد از روند اجرایی این طرح ملی اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این طرح راضی‌کننده نیست و باید با یک برنامه‌ جامع بر اساس جدول زمانبندی و تسریع در روند اجرایی بتوانیم این پروژه ملی را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: 64 متر از این پروژه با مشکل زمین‌شناسی مواجه شده که در تلاش هستیم با هم‌اندیشی یکدیگر راه‌حل مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ کنیم.

محرابیان بیان داشت: تونل سوم انتقال آب کوهرنگ از پیشرفت فیزیک 99.7درصدی برخوردار است.

وی اعتبارات اتخاذ شده برای اتمام تونل سوم انتقال آب کوهرنگ را ناکافی برشمرد و خاطرنشان کرد: با اعتبارات پیش‌بینی شده این طرح امسال بهره برداری نمی‌شود.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور با بیان این که 800  پروژه در کشور به نام طرح مهر ماندگار کلید خورده خاطرنشان کرد: از این تعداد 24 طرح آن در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

محرابیان زمان تقریبی افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده را مشخص و تلاش برای بهره‌برداری از آن‌ها در زمان مقرر را ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: باید روند اجرایی پروژه‌ها بر اساس جدول زمانبندی جلو بروند.

محرابیان ادامه داد: مجموعه دولت فعلی در تلاش است که هیچ پروژه‌‌ی نیمه‌تمامی را برای دولت آینده باقی نگذارد.

شایان ذکر است عملیات اجرایی پروژه تونل سوم انتقال آب کوهرنگ که از پروژه‌های ملی محسوب می‌شود از سال 73 فعالیت خود را آغاز کرده و در در حال حاضر در مراحل پایانی خود قرار دارد.

گفتنی است این طرح 250 میلیون متر مکعب آب را انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول