اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک بازی سخت و پرتنش

تیم هندبال فولاداکسین 2 امتیاز حساس خانگی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در یک بازی سخت و نفس‌گیر که با تنش‌های زیادی نیز مواجه بود، توانست با غلبه بر نیروی زمینی تهران دو امتیاز حساس خانگی را کسب کند.

تیم هندبال فولاداکسین 2 امتیاز حساس خانگی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، دو تیم هندبال فولاداکسین خوزستان (بهبهان) و نیروی زمینی تهران عصر امروز در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال کشور در سالن علی‌ابن‌ابیطالب (ع) بهبهان به مصاف یکدیگر رفتند و بازی زیبا و نفسگیری را به نمایش گذاشتند.

این دو تیم که پیش از این بازی هرکدام 11 امتیاز داشته و بر اساس تفاضل گل در رده‎های چهارم و ششم جدول جای گرفته‌ بودند، برای کسب دو امتیاز حساس مبارزه کرده و بازی پرتنش و حساسی را انجام دادند.

در نیمه نخست این مسابقه که حاشیه‌های کمی داشت، فولاداکسین توانست 18 گل دریافت کرده خود را با 19 گل پاسخ داده و این نیمه را با یک گل برتری به رختکن برود.

اما نیمه دوم این دیدار به دلیل اعتراضات پیاپی بازیکنان نیروی زمینی به داور و انجام حرکات و خطاهای غیرورزشی بر روی بازیکنان فولاداکسین، وارد حاشیه شده و برخوردهای بازیکنان موجب ایجاد تشنج در سکوها نیز شد.

با حساس شدن بازی در دو دقیقه مانده به پایان، در حالی که هر دو تیم در عدد 38 برابر بودند، باز هم بازیکنان نیروی زمینی با اعتراضات و درگیری‌های خود بازی را به حاشیه برده و سبب قطع چند‌باره جریان مسابقه شدند.

در این مسابقه که کارت زرد بارها از جیب دو داور آن خارج شده بود، با شدید شدن درگیری‌ها و انجام خطاهای غیرورزشی شدید، داوران دو بازیکن نیروی زمینی را با دادن کارت قرمز اخراج کرده و تشنج در میان بازیکنان و سکوها شدیدتر شد.

در لحظات آخر این دیدار در حالی که محمد سیاوشی دروازه‌بان فولاداکسین روز خوبی را پشت سر نگذاشته بود، با مهار دو شوت بازیکنان حریف، روحیه تیم خود را افزایش داده و سبب شد در پایان یک ساعت بازی سخت و حساس، فولاداکسین با دو گل برتری با نتیجه 40 بر 38 بر نیروی زمینی غلبه کند.

با پایان یافتن مسابقه، درگیری میان بازیکنان دو تیم، سکوها و داوران ادامه پیدا کرد که با دخالت نیروی انتظامی و کادر فنی دو تیم، این درگیری‌ها پایان یافت.

با این نتیجه و در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال کشور، سپاهان و ثامن‌الحجج سبزوار با 22 امتیاز در بالای جدول قرار گرفته و پس از این دو تیم، ذوب‌آهن اصفهان با 16 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است.

همچنین فولاداکسین با 13 امتیاز در رده چهارم و تیم‌های نیروی زمینی تهران و مس کرمان با 11 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم و تیم‌های هپکوی اراک، مردمی کازرون و شهرداری زرند کرمان با هفت امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های هفتم تا نهم و تیم فولاد نوین اصفهان با چهار امتیاز در رده دهم جدول 10 تیمی لیگ برتر هندبال کشور جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول