اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

محصول تحریم‌های غرب تحقق اقتصادی شکوفا و شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج مستضعفین گفت: محصول تحریم‌های غرب به وجود آمدن یک اقتصاد شکوفا و شکست‌ناپذیر است.

محصول تحریم‌های غرب تحقق اقتصادی شکوفا و شکست‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار محمدرضا نقدی امشب در آیین گرامیداشت یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگری کشور و شهید شاخص این قشر سردار شهید "جعفر زوار" در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: همانطور که همگان شاهد هستند تحریم‌های غربی استکبار جهانی در خصوص فشار به ایران طی سال‌های پس از انقلاب نتیجه‌ای جز شکست برای آنان ثمره دیگری نداشته است.

وی افزود: امروز ایران به مدد جوانان متعهد و با ایمان خویش در بسیاری از عرصه‌های علمی از جمله هوا فضا، پزشکی، فناوری موشکی، صنایع پتروشیمی و نفت توانسته به قله‌های پیشرفت و توسعه صعود کرده، راه خود را بدون ترس از تحریم و تهدید با قوت و قدرت ادامه دهد.

سردار نقدی افزود: ایران اسلامی 30 سال از تولید بنزین در داخل کشور محروم بود اما همین تهدید علیه ایران به فرصتی تبدیل شد تا توانمندی در عرصه نفت بروز و ظهور یافته و امروز بتواند به خودکفایی در این عرصه برسد.

وی در ادامه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به حق نیاز جامعه امروز ایران اسلامی بود که رهبری با درایت بی‌نظیر خویش آن را در تکمیل جهاد اقتصادی به درستی برگزیده و چراغ راه را برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت و اقتدار نمایان کردند.

* سلطه اقتصادی وابسته به هیچ مرزی نیست

فرمانده بسیج مستضعفین تصریح کرد: وابستگی یکی از خطرناک‌ترین گزینه‌هایی است که می‌تواند یک ملت را به زانو درآورده و آن را از درون تهی کند.

وی افزود: سلطه اقتصادی وابسته به هیچ مرزی نیست و می‌تواند با ورود به هر جامعه و حتی خانواده، ارکان آن را تحت تاثیر قرار دهد که برای مبارزه و پیروزی بر آن باید تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی صورت ‌گیرد.

نقدی گفت: امروز تلاش برای حفظ استقلال و دستاوردهای نظام اسلامی میدان جهادی است که ادامه دهنده راه شهداست و باید همه دست به دست هم داده و در راه رسیدن به خودکفایی در تمام عرصه‌ها، منویات رهبری را عینیت بخشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: برای این مبارزه سنگین فرهنگ‌سازی مطلوب و به هنگام در استفاده کالاهای داخلی باید صورت پذیرد و هرچه ما در این مسیر مصر باشیم نتایج مطلوب‌تری حاصل خواهد شد.

وی تاکید کرد: همانطور که از دل جنگ تحمیلی دشمن، چنان قدرت نظامی در کشورمان به وجود آمد که امروز آمریکایی‌ها حتی از نگاه کردن به آن هم می‌ترسند، یقینا محصول تحریم‌های غرب به وجود آمدن یک اقتصاد شکوفا و شکست‌ناپذیر است.

وی در ادامه با تقدیر از جامعه کارگری، نقش آنان را در توسعه و پیشرفت کشور تاثیر‌گذار خواند و تاکید کرد: کارگران زحمتکش ایران اسلامی در تمام دوران این انقلاب شکوهمند خویش درخشیده و با چرخش چرخ‌های توسعه، در رسیدن ایران اسلامی بر اقتدار نقش بی‌ِبدیل ایفا کرده‌اند.

سردار نقدی همچنین گفت: شهید زوار نمونه‌ای از کارگران فداکاری است که برای دفاع از کیان نظام اسلامی جان خویش را در طبق اخلاص نهاد و حماسه آفرید.

وی افزود: این شهید بزرگوار به عنوان جهادگری متعهد و فداکاری الگوی جامعه کارگری است که با مسئولیت‌پذیری و پیروی از ولایت راه و رسم زندگی او باید سرمشق ما به خصوص کارگران عزیز باشد.

فرمانده بسیج مستضعفین در ادامه با تقدیر از جامعه کارگری از آنان به عنوان قشری که برجسته کننده ارزش‌های انسانی و اسلامی هستند، یاد کرد و شأن و منزلت آنان را در حدی دانست که آموزه‌های دینی در خصوص آنها سخنان فراوانی بیان کرده است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول