اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان:

18 کتابخانه عمومی روستایی در دشتستان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت: 18 کتابخانه عمومی روستایی در دشتستان احداث می‌شود.

18 کتابخانه عمومی روستایی در دشتستان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس علی دهقان یکشنبه شب در آئین افتتاح و تجهیز کتابخانه روستایی فاریاب از توابع بخش بوشکان شهرستان دشتستان اظهار داشت: مسئله کتاب و کتابخوانی یکی از مهم‌ترین مسائل و معضلاتی است که در سال‌های اخیر همواره مورد توجه مسئولان فرهنگی و فرهنگ‌ دوستان بوده و اقدامات ارزنده‌ای در این راستا برداشته شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توان در راستای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از آن بهره‌ جست و نتایج مطلوبی در این راستا می‌توان از این طریق بدست آورد.

وی افزود: افراد مختلف در طول روز در میان برنامه‌ها و امور روزانه خود اوقات فراغت بالایی دارند و باید با برنامه‌ریزی از اوقات فراغت روزانه خود به نحو مطلوب و احسن استفاده کنند.

دهقان ادامه داد: مطالعه کتاب و کتابخوانی یکی از برنامه‌های سالم و سودمند در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت روزانه است و از مسئولان ادارات مختلف و صنف شهرستان انتظار داریم در این راستا اقدامات مهم و ارزشمندی بدست آورد.

این مسئول بیان داشت: در توسعه مطالعه و کتابخوانی باید به روستاها نیز همگام با شهرها توجه کنیم و در راستای توسعه و تجهیز کتابخانه‌های روستایی و ایجاد فرصت‌های مطلوب به منظور مطالعه و کتابخوانی در روستاها بهره ببریم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، در سال جاری شاهد احداث و ایجاد 40 کتابخانه عمومی روستایی در استان بوشهر خواهیم بود.

دهقان به سهم بالای شهرستان دشتستان در این میان اشاره کرد و ابراز داشت: شهرستان دشتستان 45 درصد از این میزان را به خود اختصاص داده و 18 کتابخانه روستایی از این سهمیه را به خود اختصاص داده که ارمغان مهم فرهنگی برای مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان دشتستان است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول