اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مواد 200 و 800 متر

دختران دوومیدانی‌کار قم برنز گرفتند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از موفقیت دختران دوومیدانی‌کار قمی در کسب دو مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

دختران دوومیدانی‌کار قم برنز گرفتند

راحله واقفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: شروع بسیار خوبی در آغاز فعالیت‌های رسمی خود در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی داشتیم و خوشبختانه دختران دوومیدانی‌کار قم موفقیت‌های خوبی را در رقابت‌های قهرمانی کشور کسب کردند.

وی ادامه داد: اعزام به پیکارهای دوومیدانی قهرمانی دختران منطقه دو کشور در رده سنی نوجوانان، نخستین برنامه رسمی بخش بانوان هیئت دو ومیدانی استان قم در سال جدید محسوب می‌شود که این اعزام دو مدال برنز را برای دوومیدانی قم به همراه داشت.

نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم افزود: تیمی متشکل از پنج دوومیدانی‌کار بسیار مستعد و آینده‌دار را به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی دختران منطقه دو کشور اعزام کرده بودیم که این تیم توانست در رقابت با حریفان دو عنوان سومی، یک مقام چهارمی و دو عنوان ششمی را کسب کند.

وی یادآور شد: مدال‌آوران تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم زهرا مرادی و سپیده مظفری بودند که طی آن زهرا مرادی در دو 200 متر با وجود تلاش وصف‌ناپذیری که برای رسیدن به مقام نخست داشت به مقام سوم و نشان برنز بسنده کرد.

واقفی ابراز داشت: در ماده 800 متر نیز سپیده مظفری با وجود شایستگی‌هایی که داشت و می‌توانست بر روی یکی از سکوهای اول و دوم بایستد، در نهایت موفق به کسب عنوان سوم شد تا با مدال برنز به کار خود خاتمه دهد.

وی خاطر نشان کرد: در ماده 100 متر نیز تیم اعزامی دختران نوجوان هیئت دوومیدانی استان قم این شانس را داشت که صاحب مدال شده و نماینده قم بر روی یکی از سکوها قرار بگیرد اما در نهایت زهرا مرادی در این ماده موفق به کسب رتبه چهارم شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول