اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مردم و پس از تصادفات مکرر صورت گرفت

نامگذاری یک اتوبان در زنجان به عنوان قتلگاه عابران پیاده

خبرگزاری فارس: پس از تصادفات مرگبار مکرر، مردم منطقه اتوبان 22 بهمن زنجان را به عنوان قتلگاه عابران پیاده نامگذاری کرده‌اند.

نامگذاری یک اتوبان در زنجان به عنوان قتلگاه عابران پیاده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شامگاه دیروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پیرمرد عابری در این اتوبان به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

اتوبان 22 بهمن زنجان که یکی از پرترددترین اتوبان‌های شهر است، در برخی نقاط فاقد پل عابر پیاده بوده و افرادی که قصد عبور از این اتوبان را داشته باشند، باید از محلی که خودروها عبور می‌کنند، بگذرند که این امر موجب تلفات می‌شود.

در این اتوبان خودروهای عبوری با سرعتی مرگ‌آور عبور کرده و متاسفانه تعداد سرعت‌گیرهایی که در این اتوبان تعبیه شده جوابگو نیست.

اتوبان 22 بهمن که از سوی اهالی ساکن در اطراف این اتوبان به عنوان قتلگاه عابران پیاده نامگذاری شده است، به یک کابوس برای رهگذران این اتوبان تبدیل شده است.

سالانه و ماهانه عابران پیاده متعددی زمان عبور از این اتوبان مصدوم، مجروح و اغلب افراد در اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهند.

روز گذشته نیز یکی از عابران پیاده در هنگام عبور از این اتوبان به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد، که با توجه به شواهد موجود در محل حادثه حال این پیرمرد حادثه دیده وخیم گزارش شده است.

عدم رسیدگی به شرایط و وضعیت موجود در این اتوبان موجب اعتراض ساکنان اطراف اتوبان شده و ساکنان خواستار رسیدگی به وضعیت اتوبان و حل مشکلات ترافیکی این اتوبان هستند.

یکی از اهالی این محل که دارای فرزند دانشجو در شهری دیگر است، می‌گوید هیچ وقت نگران آمدن دخترم از دانشگاه به زنجان نیستم، ولی هنگامی که دخترم به این اتوبان می‌رسد، نگران رد شدن او می‌شوم.

به گفته اهالی چندین بار مشکلات این اتوبان به مسئولان گزارش شده ولی تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.

حال با نگرانی‌هایی که اهالی این محل دارند، چه کسی پاسخگوی اعتراضات مردم است؟

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول