اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم مشهد در مجلس:

زیرساخت‌های آب‌ و فاضلاب خراسان‌رضوی اصلاح شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: موانع و مشکلات بر سر راه توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب در شهرهای خراسان‌رضوی باید رفع شود.

زیرساخت‌های آب‌ و فاضلاب خراسان‌رضوی اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان‌رضوی حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر اظهار داشت: در شرایط کنونی بیش از گذشته نیاز به هم‌دلی و همراهی در ارتقای شاخص‌های شهری خراسان‌رضوی به ویژه در زمینه آب و فاضلاب احساس می‌شود.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان، استانداری، فرمانداری‌ها از یک طرف و شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها از طرف دیگر باید برای ارتقای شاخص‌های شهری در بخش آب و فاضلاب تلاش کنند.

وی افزود: با تشکیل مجمع نمایندگان مجلس در خردادماه سال جاری تمام مسائل مربوط به حوزه‌های شهری از جمله آب و فاضلاب مطرح و به صورت خاص پی‌گیری می‌شود.

پژمان‌فر تصریح کرد: بحث تأمین و انتقال آب و زیرساخت‌های فاضلاب باید در اولویت قرار گیرد و مسئولان شهری در تحقق این امر همراهی کنند.

محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی گفت:بررسی‌ها نشان می‌دهد که شهروندان در بحث هدفمند کردن یارانه‌ها همراهی خوبی داشتند که این همراهی سبب کاهش مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی افزود: این در حالی است که 32 هزار مشترک در سال گذشته بر شمار مشترکان آب در خراسان‌رضوی افزوده شد.

وی اظهارداشت: هم‌اینک آب شرب 72 شهر خراسان‌رضوی از 475 منبع آبی تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی تصریح کرد: با این حال ضروری است برای بحث فاضلاب شهری در خراسان‌رضوی چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول