اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت گرفت

آغاز ثبت‌نام برای حضور در المپیاد ملی مهارت سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام از واجدان شرایط برای سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت، در سیستان‌و‌بلوچستان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام برای حضور در المپیاد ملی مهارت سیستان‌وبلوچستان

محمد جهانتیغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار اشت: این مسابقات در مراحل شهرستانی، استانی، کشوری و جهانی برگزار و برگزیدگان کشوری براساس قانون جزو نخبگان محسوب و از حمایت‌های ویژه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار می‌شوند.

وی افزود: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش‌دیدگان آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

جهانتیغی ادامه داد: آزمون مرحله شهرستانی 29 اردیبهشت ماه و آزمون استانی 29 و 30 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: شرایط سنی برای علاقه‌مندان شرکت‌کننده در رشته‌های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک متولدین 1366/10/11 به بعد و برای مابقی رشته‌ها متولدین  1369/10/11 به بعد است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول