اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران:

کمبود آب آشامیدنی محمودآباد و فریدونکنار برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: کمبود آب آشامیدنی محمودآباد و فریدونکنار برطرف می‌شود.

کمبود آب آشامیدنی محمودآباد و فریدونکنار برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، محمدتقی حسین‌زاده به همراه تعدادی از معاونان این شرکت در بازدید از طرح‌های آبرسانی به شهرهای محمودآباد و فریدونکنار از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفتند.

وی در این بازدید به رسالت شرکت آب و فاضلاب در تأمین آب شرب مردم شریف شهرهای استان اشاره کرد و گفت: نهایت سعی و تلاش خود را برای اتمام به موقع طرح‌های در دست اجرا به ویژه در شهرهای محمودآباد و فریدونکنار به کار میبندیم.

این مسئول افزود: برای آبرسانی به شهر محمودآباد در سال گذشته 5هزار متر خط انتقال برای آبرسانی به مسکن مهر، 6 هزار و 100 متر اصلاح شبکه، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 50 لیتر در ثانیه و 2هزار و 400متر توسعه شبکه  احداث شده است.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آبفای شهری مازندران میزان اعتبار هزینه شده این طرح‌ها را در سال گذشته 575 میلیون تومان اعلام کرد.

حسین‌زاده تصریح کرد: خرید زمین برای  احداث دو باب مخزن هوایی به حجم هزار متر مکعب با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال و ارتقای کیفیت آب شرب با حذف آهن و منگنز با اعتباری بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان از فعالیت‌های در دست اجرای این شرکت در سال 91 برای شهرستان محمودآباد است.

وی همچنین در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی تصریح کرد: امید داریم تا با تأمین به موقع اعتبار، این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری برسد .

این مسئول گفت: آبفای شهری مازندران  برای رفع مشکل کم آبی این شهرستان اقدام به احداث خط انتقال به طول 2 هزار و 300 متر مربع به قطر 500 میلی‌متر با هدف افزایش توان تأمین به میزان 30 لیتر در ثانیه کرده است.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 500 متر اصلاح شبکه، 2 هزار و 900 متر توسعه شبکه و 2 هزار و 500 متر لوله‌گذاری برای آبرسانی به مسکن مهر در سال گذشته در فریدونکنار انجام شد، اذعان داشت: در مجموع 60 لیتر در ثانیه به میزان تأمین آب این شهر افزوده شده و مبلغ 10 میلیارد و 900 میلیون ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

انتهای پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول