اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

مدافع حقوق کارگران در هر شرایطی هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافع حقوق کارگران در هر شرایطی هستیم و ساکت نمی‌نشینیم.

مدافع حقوق کارگران در هر شرایطی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری بعد از ظهر امروز در جمع کارگران استان فارس اظهار داشت: اگر مدیری به طور عمد در حل مشکلات جامعه کارگری کوتاهی کند ساکت نمی‌نشینیم و در قبال او موضع می‌گیریم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جامعه کارگری جامعه‌ای پویا و مطالبه‌گر بوده که سرمایه ما در بحث تولید ملی است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان‌های خدماتی است که باید علاوه بر رفع مشکلات خود به کمک دولت نیز در عرصه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی بیاید.

قادری اضافه کرد: سیاسی‌بازی باعث شده است تا این سازمان از اهداف خود دور شود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مواضع ما در قبال سازمان تامین اجتماعی مشخص است و منتقد نگاه سیاسی در این سازمان مهم که وظیفه آن خدمات‌رسانی به مردم است، هستیم.

قادری در ادامه سخنان خود با اشاره به قول‌هایی که مسئولان کشوری برای رفع مشکلات کارگران داده‌اند، گفت: مناسب نیست که مسئولان ارشد در حوزه‌ای وارد شوند و وعده‌هایی بدهند و مشکلات آن حوزه حل نشود.

وی تصریح کرد: برای پاسخ به برخی از مشکلات واحدهای تولیدی که با وجود قول‌های مساعد مسئولان اقدامی صورت نگرفته است، جوابی نداریم.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات کارگران کارخانه مخابرات راه دور برطرف نشده است، خاطرنشان کرد: از جمله این وعده‌ها قول ریاست جمهوری پیرامون حل مشکلات کارگران مخابرات راه دور بود که هنوز مشکلات آنان به طور کامل برطرف نشده است.

قادری افزود: مدیرانی که برند معروف مخابرات راه دور شیراز را به این مرحله کشاندند باید در حل مشکل بازنشستگی کارگران این کارخانه نیز موانعی را که وجود دارد برطرف کنند و نسبت به آن‌ها پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول