اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خبر داد

مشارکت 5 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: 5‌ هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در آبادان مشارکت می‌کنند.

مشارکت 5 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات به‌ عنوان یک اصل دموکراسی در کشور اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات سبب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود و این مسئله در اخبار و رجزخوانی‌های آنان در رسانه‌ها کاملاً مشهود است.

وی افزود: تمهیدات و برنامه‌ریزی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید بر این مبنا و اساس باشد که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پرشور و باشکوه باشد.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه انتخابات در هر جای دنیا نشان دهنده مقبولیت نظام است، گفت: در کنار مقبولیت نظام مشروعیت هم باید باشد و در کشورهایی که دین وجود نداشته باشد مقبولیت و مشروعیت تنها به عنوان دو عنصر مشابه در کنار هم حضور دارند اما در کشورهایی که نظامی دینی و ارزشی دارند این دو مکمل یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری دور دوم انتخابات آبادان تبلیغات کاندیداها در چارچوب قانون و ضوابط در حال انجام است، تصریح کرد: برآوردهای ما از مردم حضوری همه‌جانبه است زیرا در همه جای شهرستان شهروندان آبادانی را می‌بینیم که پرشور و حرارت به بحث انتخابات می‌پردازند.

ایلخاص‌زاده با بیان اینکه همه کاندیداها محترم هستند، گفت: فارغ از اینکه چه کسی یا کسانی در انتخابات پیروز شوند تمام افراد برای ما قابل احترام هستند و اصل و اساس تنها حضور در انتخابات است.

وی اضافه کرد: همچنین با تدابیر اندیشیده شده تعداد 5‌هزار نفر عوامل اجرایی در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در آبادان مشارکت می‌کنند.

به گفته فرماندار ویژه آبادان، 142 صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در آبادان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول