اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال آثار به استانداری سیستان‌‌و‌بلوچستان

مردم دستاوردهای دولت را به نمایش بگذارند

خبرگزاری فارس: عضو کمیته اجرایی جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور گفت: مردم با ارسال آثار هنری خود در قالب عکس، فیلم، شعر و دل نوشته دستاوردهای دولت را در قالب تصویر به بهترین شکل به نمایش بگذارند.

مردم دستاوردهای دولت را به نمایش بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌و‌بلوچستان، علیرضا براهویی اظهار داشت: استانداری سیستان‌وبلوچستان در آستانه برگزاری یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در نظر دارد به منظور گردآوری آثار مردمی جشنواره مهر ماندگار را برگزار کند.

وی افزود: در این راستا علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 اردیبهشت ماه تراوش‌های ذهنی خود را در قالب موضوعی عکس، فیلم، شعر و دل نوشته به اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان‌وبلوچستان ارسال کنند.

براهویی ادامه داد: دستاوردهای ارزنده دولت نهم و دهم در این خطه با قالبی نوین، هنری و خلاقانه در نمایشگاه جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به نمایش گذاشته می‌شود که امید است آثار مردمی در افزایش کیفیت آن نقش بسزایی داشته باشد.

وی هدف از این مسابقه را نمایش پیشرفت‌های علمی، صنعتی، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی دولت عدالت کرد و بیان داشت: برگزاری جشنواره مهر ماندگار و جمع‌آوری آثار مردمی خود مهر تاییدی بر خدمتگزاری دولت عدالت محوری است که شعار ما می‌توانیم را در لایه لایه‌های جامعه تزریق کرد.

براهویی خاطرنشان کرد: این مسابقه به منظور افزایش انگیزه‌های هنری عکاسان و هنرمندان ترتیب داده شد و هدف از نمایش پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در راستای تلاش دولت از نگاه آنان است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سیستان‌وبلوچستان درباره هیات داوران جشنواره عکس مهر ماندگار گفت: آثار رسیده پس از ورود به دبیرخانه مسابقه، توسط کمیته داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به آثار برگزیده داوران هدیه‌ای نفیس تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه مهر ماندگار می‌توانند تا 16 اردیبهشت ماه امسال آثار خود را در زمینه‌های عکس، فیلم، شعر و دل نوشته به اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ارسال کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول