اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه نبی اکرم (ص):

مطهری از معماران بزرگ بنای فکری انقلاب بود

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شهید مطهری از معماران بزرگ بنای فکری انقلاب بود.

مطهری از معماران بزرگ بنای فکری انقلاب بود

علی صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن گرامی‌داشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: شهید مطهری از معماران بزرگ بنای فکری انقلاب اسلامی و یک شخصیت کم نظیر در سطح حوزه علمیه و دانشگاه بود.

صادقی بابیان اینکه شهید مطهری یک الگوی ارزشمند برای تمامی کسانی است که با تعلیم و تربیت سر و کار دارند، تصریح کرد: همه شهدا معلم هستند و نقش و جایگاه معلم را برای بشریت دارند که همه ما باید از آنها الگو بگیریم.

وی تصریح کرد: استاد شهید مطهری سر لوحه جریان انقلاب اسلامی به عنوان نمونه و سر مشق جایگاه ویژه‌ای دارند که باید به عنوان الگو به همه دنیا معرفی شوند.

علی صادقی گفت: شهید مطهری به این سخن امام حسین (ع) که "حیات بشری چیزی جز عقیده و جهاد نیست"  جامه عمل پوشاند.

وی دربخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه‌های سپاه نبی اکرم (ص) در این هفته پرداخت و گفت: برنامه‌های گرامی‌داشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در 2 سطح سپاه و بسیج برگزار می‌شود که رده‌های مختلف سپاه و بسیج که در امر آموزش دخیل هستند مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.

صادقی با بیان اینکه برنامه‌های هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی از 9 اردیبهشت آغاز شده است بیان کرد: در روز 12 اردیبهشت یک برنامه ویژه داریم که در این برنامه به معرفی جایگاه عقیدتی سیاسی در بین پرسنل پایور و سرباز و اهمیت مسائل معنوی و بصیرتی در نیروهای مسلح و آثار و برکات آن تشریح خواهد شد. همچنین در این برنامه که با حضور سخنرانان کشوری خواهد بود از مربیان، اساتید، مدیران و فرماندهان در امر تربیت سیاسی و عقیدتی که با معاونت سپاه همکاری داشتند تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در سطح رده‌های بسیج حوزه محور است، خاطر نشان کرد: ایجاد وحدت رویه در مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهید مطهری، همچنین ایجاد فضای مناسب برای ترویج اندیشه‌های اسلامی و تبیین شعار راهبردی" سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " بنابه فرمایش مقام معظم رهبری،  روشنگری در خصوص بیداری اسلامی و مسائل منطقه، تبیین اندیشه‌های شهید مطهری و جایگاه آن در تعلیم و تربیت بسیج از اهداف مهم این برنامه‌ها است.

صادقی بیان داشت: تشریح فعالیت‌های بسیج در سال گذشته و معرفی برنامه‌های سال جدید، تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی بسیجی از اهم برنامه‌هایی است که در سطح اقشار مختلف بسیجی اجرا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به روز شمار هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی یادآور کرد: 9 اردیبهشت روز شهید مطهری، ولایت فقیه، 10 اردیبهشت روز شهید مطهری؛ قرآن و عترت، 11 اردیبهشت روز شهید مطهری، بیداری اسلامی، 12 اردیبهشت شهید مطهری جهاد علمی و خودباوری، 13 اردیبهشت شهید مطهری، سیمای زن مسلمان، شهید مطهری، ایثار و شهادت و 15 اردیبهشت شهید مطهری، مهدویت و انتظار نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول