اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال امید ارم‌کیش:

آماده کسب دومین قهرمانی در فوتسال امیدهای کشور هستیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم گفت: تمام توان خود را در رقابت‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال امید‌های کشور به کار می‌گیریم تا با کسب امتیازات لازم برای دومین قهرمانی در فوتسال کشور مهیا شویم.

آماده کسب دومین قهرمانی در فوتسال امیدهای کشور هستیم

علی شریفی در حاشیه تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی بازیکنان تیم فوتسال ارم‌کیش در آستانه آغاز مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس بیان کرد: تیم از نظر روحی و جسمی در وضعیت بسیار مطلوبی است و امیدواریم تیم امید ارم‌کیش در این رقابت‌ها بتواند به ظهور استعدادهای جدید در فوتسال قم و کشور کمک کند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر به خصوص در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان، تمرینات منظم و شادابی را پشت سر گذاشته‌ایم و امید بسیاری داریم تا در این مسابقات در مقابل رقبای خود بازی بسیار خوبی ارائه کرده و به دومین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابیم.

مربی تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم با اشاره به حساسیت مسابقات دور رفت مرحله گروهی در شهر کرمان در جدال با پنج تیم هم‌گروه این تیم تأکید کرد: در این مرحله قوی و آماده به مصاف حریفان خواهیم رفت و بازیکنان امید ارم‌کیش به خوبی به اهمیت نتایج بازی‌های دور رفت در صعود آنها به مرحله دوم و تاثیر مثبت موفقیت در این مرحله در ادامه لیگ واقف هستند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در این رقابت‌ها بازیکنان آماده‌ای داریم و به جز چند بازیکن که از تیم فصل گذشته همچنان عضو امید ارم‌کیش قم هستند، سایر بازیکنان با وجود اینکه برای نخستین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه خواهند کرد اما هم‌اکنون در شرایط مناسب آمادگی قرار دارند، ضمن اینکه تلاش برای موفقیت در کسب دومین قهرمانی خود در این رقابت‌ها به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا بیشتر به آمادگی خود بیندیشیم.

شریفی اظهار داشت: امیدواریم که امید ارم‌کیش یکی از بهترین دوره‌های حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های کشور را پشت سر بگذارد زیرا در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب تیم داریم و می‌توانیم با کسب امتیازات لازم به فکر قهرمانی باشیم.

امسال رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور در سه گروه شش تیمی با شرکت 18 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی در مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم شناخته شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول