اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مردم قدرت تشخیص استفاده از کالای با کیفیت را دارند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تمام اقدامات مربوط به حمایت از تولید ملی باید متضمن ارتقای کیفیت و کاهش قیمت تمام شده محصولات داخلی باشد؛ چرا که مردم به خوبی تشخیص می‌دهند که استفاده از کدام کالا به نفع آنان است.

مردم قدرت تشخیص استفاده از کالای با کیفیت را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان، کیفیت و قیمت مناسب را دو عامل تعیین‌کننده در ترغیب مردم به استفاده از کالاهای ساخت داخل عنوان کرد و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف کالاهای ایرانی و همچنین تولید محصولات داخلی باید مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی باشد.

وی با بیان اینکه کارگروه اقتصادی یک بخش محوری در بحث حمایت از تولید ملی محسوب می‌شود، افزود: حمایت از کار و سرمایه ایرانی به‌عنوان دو بال تولید ملی منجر به ارتقای کیفیت تولیدات داخلی می‌شود و این اقدامات باید موجب فراهم شدن زمینه عرضه کالاهای ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی شود.

بیگی همچنین بر ارتباط دانشگاه و بخش تولیدی استان تاکید کرد و حضور نماینده پارک علم و فناوری استان را به علت نقش تعیین‌کننده آن در جلسه کارگروه اقتصادی ضروری دانست.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه ضرورت تدوین برنامه عملیاتی برای حمایت از تولید ملی به ویژه در بخش‌های گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی و استفاده از مشارکت بخش خصوصی با انگیزه از میان برداشتن موانع تولید را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست گزارش گروه کاری بانک، بیمه و تامین منابع مالی و همچنین گزارش عملکرد پنجره واحد سرمایه‌گذاری توسط دبیر کارگروه امور اقتصادی استان ارائه شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول