اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های گرامیداشت 13 رجب تشریح شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های ویژه گرامیداشت 13 رجب در این استان خبر داد.

برنامه‌های گرامیداشت 13 رجب تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی گرجی صبح امروز در اولین جلسه ستاد 13 رجب بنیاد غدیر این استان اظهار داشت: مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های ما در این بنیاد کسب معرفت و شناساندن شخصیت والای حضرت علی(ع) به مردم است.

وی افزود: بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشی دین خود را به ائمه معصومین به‌ویژه مقام حضرت علی(ع) ادا کنیم.

گرجی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت 13 رجب، تصریح کرد: در این راستا 19 کمیته در بنیاد غدیر تشکیل شده است و هر یک از این کمیته‌ها برنامه‌های متعدد و متنوعی را برای گرامیداشت این مناسبت پیش‌بینی کرده‎اند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای عضو در این بنیاد تاکید کرد و افزود: باید با جدیت و اخلاص کامل برای بزرگداشت 13 رجب اقدام کرد و هر چه تلاش و توان داریم در این رابطه به کار گیریم.

گرجی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی می‌توانند در برگزاری اعیاد و جشن‌های مذهبی نقش مهمی ایفا کنند، گفت: هیئت الغدیر استان از جمله این هیئت‌ها است که در جشن‌ها و اعیاد دینی و مذهبی استان توانسته با اجرای برنامه‌های ارزشی و غنی کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد.

وی به مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد غدیر استان در 13 رجب اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع بروشورهای جیبی، اجرای مسابقه، تهیه پوسترهای خاص میلاد حضرت علی(ع)، تهیه 13 طرح به نام 13 رجب در قالب لوح فشرده و فضاسازی محیطی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

گرجی، برپایی جشن‌های محلات را از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب در راستای گرامیداشت میلاد 13 رجب دانست و گفت: اجرای هشت جشن محله‌ای در شهرکرد و برپایی جشن‌های دیگر در سایر نقاط استان از مهم‌ترین برنامه‌ها در این راستا است.

انتهای پیام/ح20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول