اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولید سالانه 200 دستگاه ترامبولین

نخستین تولیدکننده ترامبولین ایران در منطقه آزاد ارس فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: نخستین و تنها شرکت تولیدکننده ترامبولین در ایران با سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی – ترکیه‌ای و تولید سالانه 200 دستگاه تجهیزات ورزشی تفریحی بهترین نوع این محصول در دنیا را تولید می‌کند.

نخستین تولیدکننده ترامبولین ایران در منطقه آزاد ارس فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، سجاد طاهریان مدیرعامل شرکت تولیدکننده ترامبولین از تولید محصول ورزشی و تفریحی خود برای نخستین بار در ایران خبر داد و افزود: این محصول به دلیل نوآوری در تولید و کاهش آسیب‌دیدگی سازه و افزایش تحمل وزن در حال حاضر بهترین نوع ترامبولین در دنیا است.

وی با بیان اینکه این محصول به دلیل نوآوری در نوع ساخت ثبت اختراع شده است، گفت: این طرح به دلیل ساخت مفاصل کوپل شده پیچ و مهره‌ای دستگاه ترامبولین مقاوم در مقابل ارتعاش از سازمان ثبت اسناد و املاک گواهی ثبت اختراع کسب کرده است.

طاهریان با اشاره به اینکه این محصول استانداردهای اروپا و ترکیه را نیز اخذ کرده است، افزود: با وجود اینکه ترکیه بیشترین و با کیفیت‌ترین ترامبولین دنیا را تولید می‌کند، به دلیل کیفیت بالای محصول ایرانی و تحمل وزن 150 کیلوگرم، درخواست خرید شاسی این محصول را داده‌اند.

وی با بیان اینکه برای سال‌ جاری تولید 200 دستگاه را برنامه‌ریزی کرده‌ایم ،گفت: شرکت ترکیه‌ای با بیش از 14 سال سابقه، تعداد تولید خود را به 150 دستگاه رسانده است و ما سعی داریم با تولید سالانه 200 دستگاه رکورد تولید این محصول را به نام یک شرکت ایرانی ثبت کنیم.

طاهریان تصریح کرد: مشابه این محصول در ایتالیا، آلمان، روسیه، چین و ترکیه نیز تولید می‌شود و نکته قابل توجهی که محصول ایرانی را از مشابه‌های خود در کشورهای فوق متمایز می‌کند تولید نوع مفصلی همچنین کیفیت بسیار بالاست که مانع از تخریب این محصول در تحمل وزن‌های بالا می‌شود.

وی گفت: ظرفیت تولید این کارخانه 600 دستگاه در سال است که با توسعه آن و راه‌اندازی فاز دوم به بیش از یک‌هزار و 200 دستگاه ارتقا می‌یابد و به دلیل توسعه بازار خرید و جذب مشتری فعلاً تولید 200 دستگاه برای سال را در برنامه داریم.

طاهریان با اشاره به آغاز فعالیت این واحد تولیدی از سال گذشته افزود: نخستین نمایندگی شرکت در کشور عراق در حال ثبت است و هم‌اکنون در 200 نقطه از کشور نمایندگی انحصاری ترامبولین شرکت تویس کالکشن ثبت شده و در حال بازاریابی و فروش هستند.

شرکت تویس کالکشن ارس از سال 90 در منطقه آزاد ارس آغاز به کار کرده است و محصولات این شرکت انواع ترامبولین ضد ارتعاش مفصلی، سالتو ترامبولین (بانجی)، استخر توپ مخصوص که برای نخستین بار در ایران طراحی شده‌اند، است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول