اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه مراسم تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان‌های امام راحل

بیانیه بسیج فرهنگیان در حرم مطهر امام قرائت شد

خبرگزاری فارس: بسیج فرهنگیان با صدور بیانیه‌ای، دغدغه و مسئله اصلی یک معلم را رسالت و مسئولیت جامعه و کشور دانست و اعلام کرد:

بیانیه بسیج فرهنگیان در حرم مطهر امام قرائت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با آغاز هفته معلم سازمان بسیج فرهنگیان با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: دغدغه و مسئله اصلی یک معلم رسالت و مسئولیت جامعه و کشور است.

در این بیانیه آمده است: صمیمانه‌ترین سپاس‌ها را به شما فرزندان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و با عصاره جان، نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر آبیاری می‌کنید، تقدیم می‌داریم.

سازمان بسیج فرهنگیان در ادامه بیانیه خود آورده است: روز معلم روز بزرگداشت عشق و ایثار است و بر همین اساس رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی فرمودند "معلمان پر تلاش کشور باید پیش از دیگران قدر جایگاه حساس خود را بدانند و به این نکته توجه کنند که اگر چه معلمی مثل دیگر مشاغل راهی برای گذراندن معیشت نیز هست، اما دغدغه و مسئله اصلی یک معلم رسالت و مسئولیت جامعه و کشور است".

در پایان این بیانیه ابراز امیدواری شده که تلاش‌های دولت و وزیر آموزش و پرورش که برخاسته از همین قشر زحمتکش است برای تکریم و منزلت و ارتقای شان و مرتبت فرهنگیان سخت کوش و ساده زیست روز افزون و محقق شود.

این بیانیه در مراسم تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و فرهنگیان استان با آرمان‌های امام راحل، توسط معاون سازمان بسیج فرهنگیان در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی قرائت شد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول