اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس سابق هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان اصفهان:

فرصت کافی برای انجام وظایف نداشتم، استعفا دادم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس سابق هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: به دلیل اینکه فرصت کافی برای انجام وظایف نایب رئیسی هیئت نداشتم، از سمت خود استعفا دادم.

فرصت کافی برای انجام وظایف نداشتم، استعفا دادم

سیمین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری 23 رشته را تحت حمایت خود دارد و مدیریت این تعداد رشته و ورزشکار فرصت بسیاری را می‌طلبد.

وی ادامه داد: با توجه به مشغله کاری و چند پروژه ورزشی که در دست اجرا دارم، فرصت لازم برای رسیدگی به مسئولیت‌های امور بانوان هیئت را نداشتم و از این‌رو با رئیس هیئت صحبت کرده و با موافقت وی از سمتم استعفا دادم.

نایب رئیس سابق هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان اصفهان افزود: هیئت استان اصفهان از سوی فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری رتبه نخست را کسب کرده و از عملکردم در مدتی که در هیئت حضور داشتم، رضایت دارم.

مرادی با بیان اینکه رسالتی را که در هیئت بر دوشم بود را انجام دادم، تصریح کرد: پس از استعفا، از سوی چند هیئت دیگر دعوت به همکاری شدم اما به دلیل مشغله امکان همکاری نداشتم.

وی با توجه به مسئولیت بانوان کمیته دارت افزود: پس از سال‌‌ها که دارت در استان اصفهان دچار رکود شده بود، اکنون وضعیت خوبی دارد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول