اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز معلم

استاندار خراسان‌رضوی برای دانش‌آموزان ادبیات تدریس کرد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته معلم استاندار خراسان‌رضوی از چند مدرسه شهر مشهد بازدید کرد.

استاندار خراسان‌رضوی برای دانش‌آموزان ادبیات تدریس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در ابتدای این مراسم محمود صلاحی ابتدا از مدرسه پسرانه راهنمایی نمونه‌دولتی شهید حسن برزگر بازدید کرد و در جمع دانش‌آموزان حضور یافت و در ادامه این مراسم از دبیرستان نمونه‌دولتی آینده‌سازان بازدید کرد و در جمع دانش‌آموزان به ایراد سخنرانی پرداخت.

استاندار خراسان‌رضوی در این مراسم و در جمع معلمان و دانش‌آموزان اظهار داشت: جان‌مایه مردم ما از دوران کهن ادبیات غنی بوده است و آن چیزی که ما را با نسل‌های گذشته پیوند داده است ادبیات بزرگ این مرز و بوم است.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: از زمانی که به سِمَت استانداری خراسان‌‌رضوی منصوب شده‌ام تلاش من در بحث گسترش موضوعات فرهنگی و توام تربیتی چه در مدارس، و چه در دانشگاه‌های استان بود.

وی ادامه داد: با همین رویکرد اقداماتی در استان خراسان‌رضوی صورت گرفت که یکی از آنها تشکیل شوراهای آموزش و پرورشی به ریاست من بود و در راستای گسترش فرهنگ ادبیات و کتاب‌خوانی یکی از ثمره‌های این شورا ارسال 3 هزار و 200 دوره کتاب‌های شهید مطهری توسط کانون به مدارس و دانشگاه‌ها بود.

وی ادامه داد: به یمن انقلاب ‌اسلامی تعلیم و تربیت در این نظام ولایی جایگاه رفیعی دارد و پایه و اساس آن بر اساس تعلیم و تربیت است.

در ادامه این مراسم استاندار خراسان‌رضوی به بازدید یکی از کلاس‌های ادبیات این دبیرستان پرداخت و ساعاتی به تدریس در بین دانش‌آموزان مشغول شد.

هم‌چنین از نکات قابل توجه این مراسم این بود که با وجود اینکه رشته تخصصی و درس تخصصی این کلاس بر مبنای ادبیات و شعر بود استاندار با دانش‌آموزان به مشاعره ادبی پرداخت و در ادامه استاندار به تنهایی مصرع شعرها را کامل می‌کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول