اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی وی‍ژه شرق تهران:

97 کیلوگرم کراک در پیشوا کشف شد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی وی‍ژه شرق تهران از کشف و ضبط 97 کیلوگرم ماده مخدر کراک در پیشوا خبر داد.

97 کیلوگرم کراک در پیشوا کشف شد

سعید اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از دستگیری هفت قاچاقچی و سوداگر مرگ در روستای معین‌آباد از توابع شهرستان پیشوا خبر داد و گفت: در پی کسب خبر از پلیس مواد مخدر قرچک مطلع شدیم که فردی به نام «م‌ـ ت» در ارتباط با قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی وی‍ژه شرق تهران اظهار داشت: در پی دریافت این موضوع ماموران این فرماندهی فرد مشکوک را به شدت زیر نظر گرفتند تا متوجه شدند وی محموله‌ای از جنوب شرق کشور به مقصد روستای معین آباد حرکت داده است.

اسکندری در ادامه عنوان کرد: در مرحله بعدی ماموران، خودروی وی را شناسایی و به تعقیب وی پرداخته و سرانجام موفق به کشف محموله اصلی این مواد در یک دامداری به مقدار 97 بسته یک  کیلوگرمی مواد مخدر از نوع کراک شدند، در این ارتباط دو خودرو سواری و دو عدد خودرو نیسان و خاور متوقف شدند.

وی تاکید کرد: صاحب اصلی این مواد و سرکرده این هفت قاچاقچی فردی به نام «ح‌ـ ن» از اتباع افغانستان بود که وی نیز دستگیر و تحقیقات تخصصی در حال انجام است.

در پی دریافت این موضوع ماموران این فرماندهی فرد مشکوک را به شدت زیر نظر گرفتند تا متوجه شدند وی محموله‌ای از جنوب شرق کشور به مقصد روستای معین آباد حرکت داده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی وی‍ژه شرق تهران در پایان عنوان کرد: این مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در زیر کاه درون یک دامداری پنهان شده بود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول