اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

وحدت و انسجام راه نجات مشکلات گیلان است

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت گفت: راه نجات مسائل و مشکلات گیلان ایجاد وحدت و انسجام است.

وحدت و انسجام راه نجات مشکلات گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظر علی علیزاده عصر امروز در جمع مردم این شهر با اشاره به اینکه یکی از مشکلات محوری استان شناخت آن در مرکزیت کشور است، اظهار داشت: وضعیت استان را نتوانستیم به درستی به مراکز تصمیم‌ساز کشور منعکس کنیم.

وی، با بیان اینکه دولت در طول سفرهای استانی خود طرح‌های زیادی را به تصویب رسانید اما عملی نشده است، افزود: مجلس و دولت برآورد درستی از وضعیت استان ندارند و با صداقتی که در مدیران سطح بالای نظام سراغ داریم، نسبت به اوضاع استان بی‌تفاوت نیستند.

کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت، با اشاره به سابقه مبارزاتی مردم گیلان، تصریح کرد: میرزا کوچک‌خان فرزند غیور گیلان در دفاع از آرمان‌های الهی در برابر سوسیالیست‌ها و اشغالگران ایستادگی کرد.

وی، با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور اینگونه نیست که دشمن بتواند استان و خاک ما را تهدید کند، خاطرنشان کرد: آن چیزی که امنیت ما را تهدید می‌کند از درون است.

علیزاده، با بیان اینکه حدود 25 درصد جمعیت گیلان مستمری‌بگیر و زیرپوشش کمیته امداد هستند، اذعان کرد: بیشترین فشار و مشکلات را در استان قشر کارگر، کشاورز و حاشیه‌نشینان متحمل هستند.

وی، گیلان را دارای موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی مناسب دانست و تصریح کرد: گیلان نیازمند حرکت‌های بلند در عرصه‌های جنگل‌داری و کشاورزی است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، ابراز کرد: وجود نعمت‌های بی‌پایان خداوند در گیلان نظیر آب و هوا، جلگه، کوه و دریا همگی فرصت‌هایی است که می‌توانند در امر اشتغال‌زایی استان موثر باشند.

وی، بر ضرورت توجه به کنترل موالید و خروج جمعیت جوان در گیلان تاکید کرد و گفت: طبق آماری که اخیرا منتشر شده در بخش‌ها جمعیت مردم روستاها از 29 هزار نفر به 25 هزار نفر کاهش یافته است.

علیزاده خاطرنشان کرد: ظرفیت احیای داشته‌های گیلان وجود دارد و آستانه تحمل مردم در برابر مشکلات بالاست و این امر نباید موجب سوءاستفاده از آن شود.

وی، ایجاد انسجام و توانمندی بین نمایندگان را در رشد استان دارای اهمیت بسزایی دانست و تصریح کرد: در غیر این صورت مدیران کل در استان از عدم انسجام نمایندگان جرات عملکرد خود را از دست می‌دهند.

کاندیدای مجلس نهم، با اشاره به اینکه اگر مدیران ما مشکلات را بدانند و به آنها ترتیب اثر ندهند در ایمان و صلاحیت آن‌ها باید تردید کرد، یادآور شد: راه نجات مسائل و مشکلات استان ایجاد وحدت و انسجام است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول