اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان:

اتحادیه حلقه اتصال شرکت‎ها و سازمان تعاون روستایی است

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان گلستان گفت: اتحادیه‎ها حلقه اتصال شرکت‎ها و سازمان تعاون روستایی هستند که این اتصال باید یک انسجام درونی در مجموعه ایجاد کند.

اتحادیه حلقه اتصال شرکت‎ها و سازمان تعاون روستایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی رجایی در کارگروه خرید محصولات کشاورزی که عصر سه‌شنبه در سازمان تعاون روستایی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر اتحادیه‎ها نقش محوری و هدایتی خود را به خوبی ایفا کنند پراکندگی‎های موجود تبدیل به اتحاد و انسجام می‎شود.

وی اذعان کرد: بنا داریم تا یک هفته قبل از خرید محصولات کشاورزی جلسه هماهنگی و توجیه عوامل خرید را در سطوح مختلف شرکت‎ها، اتحادیه‎ها و سازمان تعاون روستایی انجام دهیم تا زمینه یک خرید مناسب در استان فراهم شود و در این راستا مشکلات کمتری داشته باشیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان تاکید کرد: انتظار می‎رود تا با برنامه‎ریزی‎های مناسب، کشاورز دغدغه کمتری در زمان مراجعه به مراکز خرید داشته باشد و کشاورزان در هنگام تحویل محصول در صف‎های طولانی معطل نشوند.

رجایی با اشاره به اینکه برای تسهیل در خرید و خرید بهتر، نیاز به هماهنگی و انسجام بیشتری است، خاطرنشان کرد: هر دستگاهی که متولی خرید تلقی می‎شود باید در زمان مناسب و به نحو احسن وظایف خود را انجام دهد چه بسا این موضوع به حساسیت و دقت بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در خرید بهاره، سه محصول جزو خریدهای تضمینی هستند، افزود: در این راستا برنامه‎ریزی‎های خرید، شناسایی مراکز و استاندارد باسکول‎ها مورد توجه قرار گرفته است تا در زمان خرید با مشکلی مواجه نشویم.

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان به مدیران اتحادیه‎ها و شرکت‎ها تاکید کرد: در اتحادیه شهرستان‎ها باید ناظر خرید محصولات تعیین شود و روسای تعاونی روستایی به اتفاق مدیران عامل اتحادیه شهرستان‎ها با هماهنگی یکدیگر سازوکار خرید را مشخص کنند.

رجایی در خصوص اینکه باید دو مرکز خرید در زمان پیش‎بینی شده ایجاد شود، بیان کرد: در صورت الزام باید مراکز خرید به سه مرکز نیز افزایش یابند چراکه کشاورز برای به ثمر نشستن محصول خود شش تا هشت ماه با وجود همه استرس‎ها انتظار می‎کشد و ما نباید در صف تعاونی‎هایی که متعلق به قشر کشاورزان است آنها را معطل کنیم چراکه این عمل ظلمی در حق کشاورزان است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول