اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معلم نمونه کشوری:

موفقیت دانش‌آموزان را موفقیت خودم می‌دانم / حتی در زمان فراغت نیز به یاد دانش‌آموزانم هستم

خبرگزاری فارس: یکی از معلمان نمونه کشوری استان زنجان گفت: موفقیت دانش‌آموزان موفقیت من است و من حتی در زمان اوقات فراغت نیز به یاد دانش‌آموزانم هستم.

موفقیت دانش‌آموزان را موفقیت خودم می‌دانم / حتی در زمان فراغت نیز به یاد دانش‌آموزانم هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هفته معلم بهانه‌ای است تا هر چند ناچیز به یاد معلمان باشیم و از ارزش کار و تلاش آنها یاد کنیم.

همه ساله هفته معلم بهانه‌ای است تا با یک هدیه و یا یک شاخه گل قدردانی خود را به معلمان نشان دهیم، اما آیا فقط یاد کردن از معلمان در هفته معلم کافی است.

هفته معلم بهانه‌ای شد تا به سراغ یکی از معلمان نمونه کشوری استان زنجان رفته و پای صحبت‌های شیرین او بنشینیم، معلمی که سال‌هاست با فرزندان من و شما روزگار می‌گذارند.

این معلم نمونه کشوری که دارای 34 سال سن است، دارای 18 سال سابقه کار در زمینه تدریس و خدمت در آموزش و پرورش است.

آموزگاری، تدریس به عنوان دبیر و مربی پرورشی، معاون آموزشی، معاون پرورشی و تربیتی از جمله سمت‌هایی است که این معلم نمونه در دوران خدمت خود در آموزش و پرورش تجربه کرده است.

وی که در حال حاضر به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی مشغول به فعالیت است در دانشگاه‌های پیام‌نور، دانشگاه آزاد و علمی کاربردی نیز کار تدریس را انجام می‌دهند.

علی دین‌محمدی می‌گوید از سال 73 وارد عرصه تعلیم و تربیت شده و همه لحظات خوش زندگی‌ام را با دانش‌آموزان می‌گذرانم.

وی تحصیل در شهر مشهد در مقطع فوق دیپلم، تحصیل در مقطع کارشناسی رشته الهیات و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ادیان را نیز از تحصیلات خود عنوان کرد.

دین محمدی در ادامه با اشاره به اینکه همه لحظه‌های خوش زندگی‌اش را با دانش‌آموزان سپری می‌کند، می‌گوید پس از ورود به عرصه آموزش حتی وقتی در خانه هستم نیز به دانش‌آموزان فکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه خاطره خوش بودن با دانش‌آموزان و یاد دادن دروس تحصیلی به آنها است، اضافه کرد: من همواره به فکر دانش‌آموزانم هستم و در زمان تدریس وقتی می‌دیدم دانش‌آموزی از همه امکانات برخوردار است و در قبال آن دانش‌آموزی فاقد امکانات است، سعی می‌کردم با محبت خلاء عاطفی دانش‌آموز فاقد پدر و مادر را با محبت جبران کنم، تا کمبودی در این زمینه نداشته باشد.

این معلم نمونه معتقد است، معلم خوب کسی است که در خدمت آموزش و پرورش بوده و خود را متعهد به وظیفه‌ای که دارد، بداند.

لازم به ذکر است، رتبه نخست مسابقات علمی دانشجویان مراکز تربیت معلم کشور در سال 77، رتبه نخست مهارت‌های برتر تدریس مراکز تربیت معلم در خراسان، دانشجوی ممتاز دانشجویان و طلاب بسیجی در سال 78، رتبه اول مقاله پژوهشی در استان زنجان از مقام‌های این معلم نمونه است.

گفتنی است، رتبه نخست ترتیل و قرائت قرآن کریم، در سال 89 و 90، همکاری در اجرای طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی از جمله فعالیت‌های قرآنی و فعالیت در رشته دو و تنیس روی میز نیز از جمله فعالیت‌های ورزشی دین‌محمدی است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول