اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خوی:

آمادگی دفاعی، شجاعت دانش‌آموزان را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خوی گفت: تدریس کتاب آمادگی دفاعی در مدارس روحیه شجاعت و ایثارگری را در دانش‌آموزان ایجاد و تقویت می‌کند.

آمادگی دفاعی، شجاعت دانش‌آموزان را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یدالله آبروشن پیش از ظهر امروز در بازدید از اردوگاه میدان تیر دانش‌آموزان مدارس خوی اظهار داشت: نگاه جدید تحولی و راهبردی به درس آمادگی دفاعی موضوعی است که فرصتی برای دانش‌آموزان و جوانان مدارس فراهم می‌کند تا مهارت‌های فردی و گروهی دانش‌آموزان افزایش یابد.

وی افزود: این اردوی عملی در دفاع نظامی و با هدف تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری و فداکاری و افزایش توان رزمی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

آبروشن ادامه داد: در درس آمادگی دفاعی قبل از آموزش کار با سلاح، باید آمادگی دفاعی به دانش‌آموزان آموخته شود تا آن‌ها با ابعاد مختلف دفاعی آشنا شوند.

این مسئول با تاکید بر آموزش دفاعی در برابر جنگ نرم دشمنان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به تغییر جبهه دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم باید جوانان و نوجوانان با این جنگ آشنا شوند.

وی با بیان اینکه بحث آموزش دفاعی در سطح نوجوانان بسیار با اهمیت است، بیان کرد: باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرد.

آبروشن گفت: جمهوری اسلامی بدون انقلاب اسلامی و استمرار آن معنایی ندارد از این رو باید برای تداوم انقلاب اسلامی اهداف و آرمان‌های آن را پیاده کرد و نگذاشت دشمنان در حرکت انقلاب وقفه‌ای ایجاد کنند.

دو هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان شهرستان خوی در این اردوی عملی به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید غروبی و مشارکت اداره آموزش و پرورش این شهرستان به مدت 11 روز در محل میدان تیر پادگان امام خمینی (ره) آموزش‌های لازم دفاعی را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول