اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور استان‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه:

نشریات برتر حوزه‌های علمیه معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول امور استان‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه از معرفی نشریات برتر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد.

نشریات برتر حوزه‌های علمیه معرفی می‌شوند

حجت‌الاسلام سید حمیدرضا سبحانی‌نیا در حاشیه دومین نشست معاونین آموزشی و پژوهشی حوزه‌های علمیه سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ابراز داشت: هدف برگزاری این نشست آشنا کردن معاونین آموزشی و پژوهشی با آیین‌نامه‌ها و اساسنامه‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه است.

وی ادامه داد: پائیز 88 معاونین آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه به منظور شرکت در نشست مقدماتی حضور داشتند و نخستین نشست نیز سال 89 برگزار شد.

مسئول امور استان‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه گفت: دومین نشست نیز در سه روز با حضور مسئولین ارشد معاونت پژوهش برگزار خواهد شد و این افراد در جلسات آموزشی، توجیهی و تبیینی آیین‌نامه‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به دایر شدن مدیریت جدید حوزه‌های علمیه در سراسر کشور، ایجاد جلسات هماهنگی به منظور ارتقای سطح همکاری ستاد مدیریت حوزه‌های علمیه و مدیریت‌های استانی را امری ضروری دانست.

سبحانی‌نیا ابراز داشت: پس از اتمام افتتاحیه جلسات تخصصی این نشست در موضوعات مختلف و با استفاده از اساتید مرتبط با هر موضوع برگزار خواهد شد و در پایان این دوره معاونان آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه با مراجع دیدار خواهند کرد.

وی ادامه داد: بخشی از مدعوین این نشست سردبیران و اعضای هیئت تحریریه نشریات علمی حوزه‌های علمیه سراسر کشور هستند که جلسات تخصصی و کارگاه‌های دانش‌افزایی برای آنان برگزار خواهد شد.

مسئول امور استان‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در حال حاضر قریب به 20 مدرسه علمیه دارای نشریات تخصصی هستند که مجوز آن را از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اخذ کرده‌اند افزود: نمایشگاهی از این نشریات در حاشیه برگزاری این نشست در مجتمع یاوران مهدی برگزار شده است که از ساعت 15 تا 20 برای بازدید مدعوین دایر است.

وی گفت: مراسمی نیز فردا 14 اردیبهشت در مدرسه معصومیه به منظور تجلیل از فعالیت‌های این نشریات در حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد و نشریات برتر نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

سبحانی‌نیا خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‌های جانبی این نشست بازدید از کتابخانه‌های تخصصی حوزه‌های علمیه قم است که به منظور آشنایی بیشتر با امکانات پژوهشی این حوزه‌ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول