اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تأکید شهردار فرون‌آباد بر تکریم ارباب رجوع

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد بر تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری صادقانه و دلسوزانه تأکید کرد.

تأکید شهردار فرون‌آباد بر تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند‌علیان ساعتی پیش در نشست مسئولان واحدهای مختلف شهرداری فرون‌آباد با اشاره به 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اظهار داشت: حیات معنوی جامعه امروز به دست معلمان قرار داده شده است و معلم باید برای دانش‌آموزان در جامعه اسوه باشد.

شهردار فرون‌آباد گفت: معلمان هدایت‌گران و راهنمایان جامعه بشری در عصر حاضر هستند و مردم فرزندان خود را نزد معلمان به امانت گذاشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آثار رفتار و کردار هر کس در درجه نخست به خود آن فرد باز می‌گردد، عنوان کرد: کسانی که قناعت را پیشه خود قرار ندهند زندگی خوبی نخواهند داشت.

علیان با تاکید بر اینکه سرنوشت هر کس را تلاش او مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: پرسنل باید در محیط کار خود الگو بوده و رشد اداره در گرو کار گروهی و همدلی و خرد جمعی است.

شهردار فرون آباد با تاکید بر استفاده درست از نیروها در ارتباط با تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات مردم باید با تمام وجود در خدمت مردم بود.

علیان با اشاره به دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ارتباط با ویژگی‌های یک خدمتگزار خوب بیان داشت: خدمتگزاری مقام والایی است که صداقت، جدیت، دقت در کار، خلوص، تلاش، خیر خواهی و محبت و شادابی از ویژگی‌های آن است.

شهردار فرون‌آباد در پایان از پرسنل شهرداری خواست در کارهای خود سعه صدر داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول