اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان فرماندار فارسان:

حضور پرشور مردم در انتخابات اثبات موفقیت مردم‌سالاری ایران است

خبرگزاری فارس: مشاور جوان فرماندار فارسان گفت: حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات اعلام پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات بیگانگان و اثبات موفقیت مردم‌سالاری دینی به عنوان یک تئوری موفق در جوامع اسلامی است.

حضور پرشور مردم در انتخابات اثبات موفقیت مردم‌سالاری ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سجاد محمدی بعدازظهر امروز در نشست انتخاباتی جوانان شهر فارسان، اظهار داشت: فضای رقابتی بین دو کاندیدای حوزه انتخابی اردل-فارسان-کیار و کوهرنگ بار دیگر در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی بسیار گرم است و آن طور که از جو موجود در این حوزه بر می‌آید حضوری پرشور در روز انتخابات را شاهد هستیم.

وی افزود: با توجه به این اهمیت و نقش حضور مردم در صحنه انتخابات است که باید همت و تلاش تمامی مسئولان، دست‌اندرکاران کاندیداها و رسانه‌ها به این امر معطوف شود که با اقدامات سنجیده و تدابیر لازم و فضاسازی مناسب زمینه‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم ساخته تا موجب امید بیشتر دوستداران و ناامیدی و شکست دشمنان اسلام را فراهم کنند.

محمدی با اشاره به پیام‌های خارجی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: پیام بیرونی این حضور پرشور اعلام پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات بیگانگان و اثبات موفقیت مردم‌سالاری دینی به عنوان یک تئوری موفق در جوامع اسلامی خواهد بود.

مشاور جوان فرماندار فارسان با اشاره به روش اسلامی برای تبلیغاتی سالم و انتخاباتی سالم، گفت: به نظر من اگر ما طرفدار و علاقمند به برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی هستیم باید به جای اینکه به کام مردم زهر بپاشیم، بذر امید را در دلشان بکاریم و با اثبات توانمندی‌های خود، مردم را به حضوری پرشور دعوت کنیم.

وی به انتخابات دور اول اشاره کرد و گفت: ملت عزیز ما به خوبی می‌دانند که مردم در نظام اسلامی علاوه بر نقش حمایتی که همیشه آن را به خوبی انجام داده است؛ دارای نقش نظارتی بر مسئولین کشور نیز است.

محمدی ادامه داد: نمایندگان مردم نیز نباید رای مردم را بد تفسیر کنند و امانت داران خوبی برای آراء ملت بوده و تعهد خود را به خوبی انجام دهند.

وی به رعایت قانون و اخلاق پس از انتخابات اشاره کرد و افزود: فردی هم که نتوانست اکثریت آرا را نصیب خود سازد بداند که اگر با نیت خالص پا در میدان گذاشته باشد به وظیفه خویش عمل کرده است، لذا با رعایت اخلاق و قانون باید تسلیم انتخاب ملت باشد و بداند عرصه‌های خدمت به اسلام و انقلاب فراوان است.

مشاور جوان فرماندار فارسان تمام شرایط برگزاری یک انتخابات سالم را در حوزه انتخابی مساعد دانست و بیان داشت: به طور قطع و یقین جوانان شهرستان فارسان مانند دور نخست انتخابات مجلس با تمام توان با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای به رهنمودهای رهبر عزیز و فرزانه کشور لبیک خواهند گفت و مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی خواهند زد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول