اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

محدودیت‌های گشایش اسنادی چوب و کاغذ مازندران برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: در نخستین فرصت، محدودیت‌هایی که این شرکت در گشایش اعتبارات اسنادی در تهیه مواد اولیه دارد را رفع می‌کنیم.

محدودیت‌های گشایش اسنادی چوب و کاغذ مازندران برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدحسین فروزان‌مهر در مراسم بزرگداشت روز کارگر در شرکت چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت:‌ تحولی در حوزه‌های مختلف روابط کار انجام می‌دهیم تا بتوانیم زمینه ساز تحقق شعار رهبری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشیم.

وی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری، ما را به این سمت هدایت می‌کند که برای اینکه در زمینه سیاست بتوانیم  استقلال داشته باشیم، باید به بحث اقتصاد بپردازیم.

این مسئول یادآور شد: ‌امیدواریم با اقداماتی که در قوای سه‌گانه انجام می‌شود اقدامات گسترده‌ای در تحقق شعار رهبری شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ کارگران همانگونه که در دفاع مقدس میدان‌دار بودند، در شرایط امروز تحریم و تحت فشار هم در سنگر مجاهدت مشغول به کار هستند.

فروزان‌مهر بیان داشت: ‌دولت کارهایی را شروع کرده که شاید دولت‌های قبلی جسارت ورود به آن عرصه را نداشتند.

وی با بیان اینکه با ادبیات گذشته، امکان حرکت در تولید نبود، متذکر شد:‌ گام نخست هدفمندی با وجود تمام مشکلات، به خوبی مدیریت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران سهم عمده‌ای در تولید کاغذ کشور دارد، تصریح کرد:‌ امیدواریم شاهد روزی باشیم که تمام نیاز کاغذ کشور، در داخل تولید شود و سهم 30 درصدی به 100 درصدی افزایش یابد.

فروزان‌مهر با بیان اینکه این کارخانه نقش مؤثر و منحصر به فرد در مدیریت اقتصاد استان دارد، گفت:‌ در نخستین فرصت، محدودیت‌هایی که این شرکت در گشایش اعتبارات اسنادی در تهیه مواد اولیه دارد را رفع می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول