اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب

اقدامات فرهنگی دانشگاه دماوند افزایش می‏یابد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از افزایش پلکانی اقدامات فرهنگی این دانشگاه برای گسترش روزافزون فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

اقدامات فرهنگی دانشگاه دماوند افزایش می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران ـ دماوند، حمیدرضا حسینی‏دانا عصر امروز در جمع مسئولان فرهنگی شهرستان دماوند اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از عوامل مؤثر بر فرهنگ عفاف و حجاب به مسائل بیرون از محیط دانشگاه مرتبط است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه داد: البسه مورد استفاده دانشجویان موجود در واحدهای تجاری، پخش برنامه‏های ماهواره‏ای، فرهنگ داخلی خانواده‏ها و نحوه پوشش گروه‏های مرجعی نظیر ورزشکاران و هنرمندان در ردیف این عوامل خارج از حیطه کاری مسئولان دانشگاه قرار دارد.

حسینی‏دانا اضافه کرد: مطالبه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، تداوم برنامه‏های فرهنگی اجرا شده از سوی دستگاه‏های فرهنگی شهرستان دماوند است.

به گفته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، امور فرهنگی مختص توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در این مرکز آموزش عالی در سه محور مجزا اما همسو دنبال می‏شود.

وی تصریح کرد: اطلاع‏رسانی در دو قالب فرهنگی و قانونی، تذکرات ارشادی و مباحث مشاوره‏ای، این سه محور اصلی و اساسی دانشگاه دماوند را در راستای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب تشکیل می‏دهد.

*اجرای بخشی از امور فرهنگی به وسیله دانشجویان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به برخی اقدامات فرهنگی عفاف و حجاب در فضای اینترنتی خاطر نشان کرد: از سال گذشته کانون فرهنگی عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند تشکیل شد.

حسینی‏دانا ادامه داد: یکی از اقدامات این کانون راه‏اندازی وبلاگی تحت عنوان "گنجینه عفاف و حجاب" بود.

وی اضافه کرد: در این وبلاگ که از طریق سایت اصلی دانشگاه به وسیله لینکی مجزا قابل دسترسی است، بخش‏نامه‏های مرتبط و حدود حجاب مشخص شده است.

حسینی‏دانا از وجود تریبون‏های آزاد دانشجویی در ارتباط با فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه دماوند خبر داد و گفت: در این تریبون‏ها، دانشجویان به مسائل مختلف فرهنگ عفاف و حجاب می‏پردازند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول