اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی خاش:

جهان ‌در راه اخوت اسلامی حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی خاش گفت: ملل اسلامی دریافته‌اند که با پیروی از فرامین جهانی اسلام به عزت می‌رسند لذا در راه اخوت اسلامی حرکت می‌کنند.

جهان ‌در راه اخوت اسلامی حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، حجت‌الاسلام نوروزعلی قربانی با اشاره به بیداری اسلامی در دبیرستان شهید کرد تمندانی خاش اظهار داشت: خداوند فرموده از ظالمان نترسید پس چرا کشورهای اسلامی از استبداد و استکبار می‌ترسند؟ مگر ندیدند چند هزار جوان حزب‌الله لبنان با دست خالی ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل را شکست داد.

وی افزود: مسلمانان غزه با 33 روز مقاومت پیروز شدند، اینها وعده‌‌های الهی است و کسی آنها را باور می‌کند که به قرآن ایمان داشته باشد.

این استاد گفتمان دینی خطاب به حاکمان آل‌سعود بیان کرد: حکومت آل‌سعود بوسیدن قبر پیامبر را شرک می‌داند، اما خود دست حاکمان آمریکا و انگلیس را می‌بوسد آیا این شرک و تفسیر به رأی قرآن نیست؟

قربانی عنوان کرد: آیا امروز آمریکا و صهیونیست و حامیان آنها طغیان نکرده‌اند؟ پس چرا امت اسلامی سکوت کرده مگر قرآن کتاب عزت و برتری نیست پس چرا مسلمین ذلیل هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی خاش تاکید کرد: قرآن کتاب انقلاب و مبارزه علیه ظلم است نه کتاب سازش و تسلیم، آنهایی که تسلیم و سازش را توجیه می‌کنند قرآن را نپذیرفته‌اند، امروز دشمن خدا و مسلمین از مسلمانان نمی‌ترسد پس معلوم می‌شود که ما به قرآن عمل نمی‌کنیم.

وی گفت: استکبارجهانی تلاش می‌کند تا انقلاب اسلامی ما به نتیجه نرسد و حال بعد از 33 سال عمر انقلاب اسلامی ملل اسلامی به این نتیجه رسیدند که با تبعیت از فرامین جهانی اسلام به عزت واحترام دست یابند و امروز جهان اسلام درراه رسیدن به اخوت اسلامی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول