اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف بیش از 77 کیلوگرم انواع مواد مخدر

قاچاقچیان مواد مخدر پشت مرزهای سیستان بازماندند

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی زابل گفت: قاچاقچیان مواد مخدر ضمن ناکامی در انتقال مواد به کشور پشت مرزهای سیستان بازماندند و بیش از 77 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

قاچاقچیان مواد مخدر پشت مرزهای سیستان بازماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان‌وبلوچستان، حسین مرادقلی اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی زابل شب گذشته با رد زنی دقیق صداهای محیطی موفق شدند قاچاقچیان را در حالی که قصد داشتند از طریق رودخانه مشترک مرزی وارد کشور شوند مشاهده و با آنها مقابله کنند.

وی افزود: قاچاقچیان که خود را مقهور تیزبینی مرزبانان می‌دیدند اقدام به تیراندازی کرده اما با پاسخ کوبنده ماموران مجبور به عقب نشینی شدند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در زمینه کشفیات این عملیات اظهار داشت: مرزبانان در پاکسازی از محل موفق شدند بیش از 77 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 45 کیلوگرم تریاک، 29 کیلو گرم کراک، سه کیلوگرم هروئین و 300 گرم شیشه را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به عملیات دیگر مرزبانان این هنگ گفت: اکیپ کنترل الکترونیکی- اپتیکی این هنگ مرزی نیز در عملیات دیگری موفق شدند با استفاده از دوربین‌های حرارتی، تعدادی قاچاقچی مواد مخدر هدف ورود به حریم امنیتی مرز را، مشاهده و تیم‌های عملیات را برای مقابله با آنان وارد عمل کنند.

مرادقلی گفت: مرزبانان به منظور مقابله با قاچاقچیان اقدام به صدورفرمان ایست کرده که به علت عدم توجه به هشدارها، ضمن تیراندازی و زمین گیر کردن آنها، موفق شدند در پاکسازی از محل 20 کیلوگرم حشیش و 27 کیلو گرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول