اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر امسال

40 دستگاه BRT وارد ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر این ناوگان برای فاز دوم خط یک BRT اصفهان، 40 دستگاه اتوبوس خریداری کرده است که این اتوبوس‌ها در مهرماه سال جاری وارد ناوگان می‌شوند.

40 دستگاه BRT وارد ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدعباس روحانی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین جلسه کمیته مناسب‌سازی اماکن شهری برای تردد معلولان در سطح شهر اظهار داشت: سال گذشته این ناوگان اقدامات بسیاری را در راستای اجرای برنامه مناسب‌سازی انجام داده که خرید 40 دستگاه اتوبوس تندرو شهری برای فاز نخست خط یک BRT از جمله این موارد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 300 دستگاه اتوبوس در سطح شهر اصفهان خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهند، اضافه کرد: برای تجهیز تمام ناوگان اتوبوس‌های موجود در سطح شهر به امکانات مناسب‌سازی هزینه‌های بسیاری مورد نیاز است که این ناوگان به صورت تدریجی این موضوع را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه خط یک BRT اصفهان از ویژگی مناسب‌سازی برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر این ناوگان برای فازم دوم خط یک BRT اصفهان 40 دستگاه اتوبوس خریداری کرده است که این اتوبوس‌ها در مهرماه جاری وارد ناوگان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این خط به صورت کامل برای ورود به ایستگاه‌ها مناسب‌سازی شده است، ادامه داد: اتوبوس‌های خریداری شده از امکانات لازم مورد نیاز برای معلولان و افراد توان‌خواه برخوردار است و معلولان با ورود به این اتوبوس‌ها برای نشستن خود و قرار دادن ویلچر خود با مشکلی مواجه نمی‌شوند.

روحانی با اشاره به اینکه فاز دوم خط یک BRT اصفهان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: هم‌چنین 50 دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده دیگر وارد ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول