اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم

گلزار شهدای شاهرود غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: گلزار مطهر شهدای شاهرود به مناسبت هفته معلم و به همت بسیج دانش‏آموزی و بسیج فرهنگیان شاهرود گل‌باران شد.

گلزار شهدای شاهرود غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز در این مراسم که مسئولان آموزش و پرورش و بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان و دانش‏آموزان واحدهای امیدان پویندگان و پیش‌گامان حوزه‏های ایمان و کوثر و فرهنگیان بسیجی حضور داشتند، بعد از قرائت زیارت عاشورا در جوار شهدا، مراسم گل‏باران و عطرافشانی قبور شهدا به خصوص شهدای فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه شاهرود در سخنانی با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و شهدای فرهنگی گفت: به قول شهید مطهری، شهدا شمع محفل بشریتند، چرا که یاد و نام آنها راهگشای جامعه است.

حسین یارمحمدی با بیان اینکه معلمان نیز همین کار را انجام می‏دهند و شهدا تربیت‏یافتگان مکتب معلمان با اخلاق و متعهد هستند، افزود: این موضوع نشان ‏دهد که منبع نور شهید هدایت معلم است.

وی با اشاره به وظیفه دانش‏آموزان در پاسداشت مقام معلمان خود به خصوص شهدا گفت: معلمان از ما می‏خواهند که خوب درس بخوانیم تا در آینده مفید برای جامعه باشیم و شهدا نیز همین را می‏خواهند و یکی از مسیرهایی که به اهداف شهدا می‏رسیم، درس خواندن در راه خدمت به جامعه است.

به گزارش دیگری از فارس شاهرود، جلسه شورای بسیج انصارالحسین(ع) بسیج اصناف الهادی شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که فرماندهی و شورای بسیج حضور داشتند، جانشین حوزه الهادی شاهرود گفت: باید در تقویت بصیرت و بینش بسیجیان تلاش کرد تا بتوان با تأثیرگذاری بر اعضای حلقه صالحین، بر جامعه نیز تأثیر گذاشت.

یحیی حسینی با بیان اینکه تحقق این مسئله تلاش بیش‌تر همه مجموعه بسیج را می‏طلبد، افزود: با توجه به نام‏گذاری امسال به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید همه به خصوص بسیج اصناف تلاش خود را در این جهت متمرکز کرده و یاری دهنده کشور باشد.

حسینی با تأکید بر اجرای برنامه‏ها با توجه به زمان‏بندی اعلام شده افزود: اولویت اجرای برنامه است، از این‌رو برای پیاده‏سازی و عملیاتی کردن برنامه‏ها نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول