اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان خبر داد

برگزاری همایش فصلی مسئولان بنیاد شهید کرمان در منوجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: همایش فصلی معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید شهرستان‌های استان کرمان در شهرستان منوجان برگزار شد.

برگزاری همایش فصلی مسئولان بنیاد شهید کرمان در منوجان

محمدرضا حسنی‌سعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: سالانه همه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید در کل شهرستان‌های استان، یک همایش فصلی دارند و در یکی از شهرستان‌ها به مدت دو روز مسائل و مشکلات خود را بررسی، هم‌اندیشی و پیگیری می‌کنند.

وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای همایش فصلی و کمیته برنامه‌ریزی در شهرستان منوجان را دیدار با خانواده‌ها ذکر کرد و افزود: همه معاونان و مسئولان شهرستان‌ها بیش از 100 دیدار و سرکشی از این خانواده‌ها داشته، مشکلات را منعکس و در حد توان رفع کرده‌اند.

حسنی‌سعدی تصریح کرد: در این همایش برنامه‌های سال جدید طرح و گزارش سال قبل بررسی، نقد و آسیب‌شناسی شده است.

وی ابراز داشت: در استان کرمان 6 هزار و 544 شهید، 4 هزار و 564 فرزند شهید، 18 هزار و 300 جانباز و یک‌هزار و 482 نفر آزاده وجود دارد که با فرزندان شهدا 117 هزار نفر جامعه ایثارگر استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه نخبگان کشور شاخص نخبگی بنیاد ملی نخبگان را دارند، گفت: بیش از 10 درصد از نخبگان کشور ایثارگران هستند در حالی که آمار ایثارگران نسبت به کل جمعیت کشور سه درصد است.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه حدود 26 درصد دانشجویان نخبه صنعتی شریف ایثارگران هستند، بیان داشت: این از مظلومیت ایثارگران است که جامعه این مطالب را اطلاع ندارند.

وی اذعان داشت: ایثارگران طی یک سال گذشته ده‌ها و صدها اثر نشر، تألیف و چاپ کرده و همچنین اختراع و ثبت اختراع داشته‌اند.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: شهدا با تلاش و پایداری برای اسلام جانفشانی و با یک حرکت جهادگونه این نظام و انقلاب را حراست کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول