اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردرگمی پایگاه خبری جبهه متحد اصولگرایان

دو نامزد اصفهان در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: پایگاه خبری جبهه متحد اصولگرایان در آخرین لیست خود تاکنون، نام حمیدرضا فولادگر و مرتضی طلایی را به عنوان نامزدهای این جبهه معرفی کرد.

دو نامزد اصفهان در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان، هفته گذشته نام حمیدرضا فولادگر را به عنوان کاندیدای این جبهه در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اعلام کرده بود اما از شب گذشته تغییراتی در اسامی کاندیداها پیش آمد.

سایت جبهه متحد اصولگرایان شب گذشته در اقدامی عجیب نام حمیدرضا فولادگر را از لیست جبهه متحد حذف کرد و تنها نام محسن کوهکن، نامزد حوزه انتخابیه لنجان از استان اصفهان در این لیست باقی ماند.

با این وجود، سایت جبهه متحد اصولگرایان امروز در اقدامی جالب‌تر نام هر دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان (طلایی و فولادگر) را در لیست جبهه متحد قرار داده است.

این در حالی است که سخن‌گوی جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان مهندس فولادگر را نامزد این جبهه در اصفهان اعلام کرد و گفت: قرار بود که جبهه متحد، اعلام اسامی کاندیداهای این جبهه در استان‌ها را به جبهه متحد هر استان واگذار کند اما به نظر می‌رسد کمی بی‌نظمی در این مورد وجود دارد.

وی دلیل اقدام این کار از سوی جبهه متحد را آرامش و ثبات بیش‌تر برای برگزاری انتخابات دور دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و تأکید کرد: از نظر جبهه متحد استان اصفهان، حمیدرضا فولادگر کاندیدای این جبهه در استان اصفهان است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول