اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چاپ نوزدهم صورت گرفت

راهیابی"پایی که جا ماند" به سومین جشنواره تولیدات استانی حوزه هنری

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی کتاب ماندگار "پایی که جا ماند" به سومین جشنواره تولیدات استانی حوزه هنری خبر داد.

راهیابی"پایی که جا ماند" به سومین جشنواره تولیدات استانی حوزه هنری

رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کتاب پایی که جا ماند خاطرات روزنوشت سید ناصر حسینی‌پور توسط حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی ارسال شد.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب "پایی که جا ماند" یکی از شاخص‌ترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه خاطرات دفاع مقدس بوده که شامل 198 خاطره از دوران دفاع مقدس و اسارت سید ناصر حسینی‌پور است.

وی گفت: این کتاب در 768 صفحه و شمارگان دو هزار و 500 جلد از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

پارسیان‌نژاد افزود: با ارائه این کتاب به نسل جوانی که دفاع مقدس را تجربه نکرده می‌توان خاطرات رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان شجاع و از خود گذشته نسل جنگ را به خوبی و درستی بازگویی کرد.

وی گفت: این کتاب هم اکنون چاپ نوزدهم را نیز پشت سر گذاشته است و حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد این افتخار را دارد که در ارائه این اثر جاودانه دفاع مقدس گامی هر چند کوچک برداشته و از این پس حمایت خود را از هنرمندانی که به این مقوله بپردازند بیشتر خواهد کرد.

پارسیان‌نژاد بیان کرد: سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری از تاریخ 25 اردیبهشت تا 28 اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسئول به برنامه‌های حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید نیز اشاره کرد و گفت: آن‌ که بیش از همه برای ما مهم است یکی بحث آموزش و دیگری تولید آثار فاخر است.

پارسیان‌نژاد تاکید کرد: با همه وجود و با همه نداری‌ها هنرمندان هم استانی را در راه دست‌یابی به افتخارات ملی یاری می‌کنیم و از مسئولان عالی استانی نیز انتظار داریم که در حد امکان بیش از این حوزه هنری را در بحث اعتبارات و امکانات یاری کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول