اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خبر داد

ثبت‌نام 38 هزار کارگر استان بوشهر در سامانه سهام عدالت

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ثبت‌نام 38 هزار کارگر استان بوشهر در سامانه سهام عدالت خبر داد.

ثبت‌نام 38 هزار کارگر استان بوشهر در سامانه سهام عدالت

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین حیدری در نشست با مسئولان و جامعه کارگری شهرستان جم اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده نقش کارگران بسیار پررنگ است.

وی افزود: تلاش تحسین‌برانگیز و مساعی بی‌دریغ تمام کارگران شریف میهن اسلامی که سهمی بسزا در شکوفایی کشور و اقتدار ملی دارند را باید ارج بگذاریم و همواره باید کارگران مورد تجلیل واقع شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: بی‌تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.

حیدری تصریح کرد: فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهرگستر اسلام در روند زندگی انسان‌ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

وی با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهینه به کارگران عزیز گفت: برای احداث مسکن مهر کارگران و همچنین کارت خرید اعتباری آنها تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و این امر رضایت کارگران را فراهم آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ثبت‌نام 38 هزار کارگر استان بوشهر در سامانه سهام عدالت خبر داد و افزود: تاکنون 38 هزار و 350 نفر از کارگران استان بوشهر از طریق سامانه سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از 26 هزار نفر نیز تائید شده‌اند و امیدوار هستیم به زودی تمام کارگران در این طرح ثبت‌نام کنند.

فرماندار جم نیز گفت: امسال که سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، عمده کار در حوزه کاری اداره کار و تعاون است.

خلیل عبداللهی افزود: مقام معظم رهبری با این نامگذاری مسیر و جهت را برای ما مشخص کرده‌اند و با تحقق شعار امسال مشکلات ما به حداقل خواهد رسید.

وی اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های مهمی برای رفاه مردم برداشته و در بحث‌های زیربنایی و زیرساخت‌ها، کارهای مهم و اساسی انجام شده که باعث امیدواری است و نشان می‌دهد که می‌توان کار کرد.

فرماندار جم کارگران را قشر ساعی و خلاق جامعه دانست و افزود: کارگران با نیروی ایمان و توکل به خدا و همت و تلاش، چرخ اقتصادی ایران عزیز را علیرغم تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها به حرکت درآورده و آینده‌ای بزرگ را به ایران اسلامی نوید داده‌اند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول