اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جلب نظر کادر فنی صورت گرفت

دعوت والیبالیست قمی به چهارمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان

خبرگزاری فارس: بانوی قمی با جلب نظر کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم راه یافت.

دعوت والیبالیست قمی به چهارمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که سه عضو تیم والیبال بانوان هلال‌احمر قم با درخشش در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور به تیم ملی والیبال بانوان کشورمان دعوت شده بودند، در حال حاضر تنها یک نفر در اردو باقی مانده است.

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان تاکنون سه مرحله از اردوهای آماده‌سازی و تدارکاتی خود را در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات آسیایی پشت سر گذاشته است و با کم شدن تعداد والیبالیست‌های ملی‌پوش در هر مرحله، بهترین‌ها برای حضور در اردوی نهایی انتخاب می‌شوند.

در این بین والیبالیست‌های ملی‌پوش از استان‌های مختلف کشورمان به تیم ملی اعزام به رقابت‌های کاپ آسیایی والیبال دعوت شده‌اند که در بین آنها مهسا آراسته یکی از اعضای تیم والیبال بانوان قم در لیگ دسته اول کشور نیز در این اردو حضور دارد.

آراسته تاکنون سه مرحله از برنامه‌ها و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان را با نظر مساعد کادر فنی تیم ملی پشت سر گذاشته است و اکنون نیز در مرحله چهارم اردوی ملی‌پوشان در راه اعزام به مسابقات آسیایی شرکت می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون والیبال، اردوی چهارم تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به مدت 11 روز در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی این تیم و با هدایت میترا شعبانیان پیگیری خواهد شد تا تیمی آماده روانه رقابت‌های آسیایی شود.

اسامی 22 بازیکن دعوت شده به چهارمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان به تفکیک استان‌های محل اقامت اعلام شد که بر این اساس دعوت‌شده‌ها از استان‌های مازندران، گلستان، اصفهان، کرمان، تهران، خوزستان، قم، آذربایجان غربی، البرز، چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی و خراسان جنوبی ملی‌پوشان حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.

در این بین از استان مازندران سودابه باقرپور، از استان گلستان مهسا صابری، از استان اصفهان فرانک بابلیان، فرزانه مرادیان و فرزانه زارعی، از استان کرمان رویا خالقی، سمیه غضنفری و نیلوفر ابراهیمی دعوت‌شده‌ها به این اردو به شمار می‌روند.

همچنین از استان تهران هاجر کاشی، بهنوش رضی، فرنوش شیخی، نیلوفر محبی و غزاله نجاتی، از استان خوزستان مینا بغلانی پور، از استان قم مهسا آراسته، از استان آذربایجان غربی مریم یکتایی و از استان البرز سحر جباری ملی‌پوش حاضر در مرحله چهارم این اردوها هستند.

این در حالی است که از استان چهارمحال و بختیاری سمیه کاوه، از استان فارس الهام غلام‌پور، از استان خراسان رضوی فاطمه ایلخانی و از استان خراسان جنوبی مهسا کدخدا نفرات دیگر حاضر در مرحله چهارم اردوی تیم ملی والیبال بانوان هستند.

تیم ملی والیبال بانوان خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیایی که قرار است از 19 شهریور ماه سال جاری به مدت هفت روز در آلماتی قزاقستان برگزار شود، آماده می‌کند ضمن اینکه فریبا صادقی به عنوان مربی و سارا انزهایی به عنوان بدنساز، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول