اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

1800 معلم نحوه تدریس ششم ابتدایی را آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: در اجرای طرح پیاده‌سازی نظام تحصیلی جدید، یک هزار و 812 معلم با علم نوین برای پایه تحصیلی ششم ابتدایی آموزش می‌بینند.

1800 معلم نحوه تدریس ششم ابتدایی را آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی امیری امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه الگوگیری معلمان از استاد مطهری ضروری است، اظهار داشت: استاد مطهری به عنوان تئوری‌پرداز انقلاب اسلامی و تفکر اسلام ناب که مورد تائید امام راحل بوده است برای همیشه الگوی همه معلمان است.

وی یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگر به تفکر، اندیشه‌ها، دست‌نوشته‌ها و ایده‌های شخصیت‌هایی مانند مطهری نیاز داریم.

امیری ادامه داد: چرا که هجمه‌های همه‌جانبه دشمن به سمت ربودن تفکر دینی جامعه به ویژه نسل جوان است.

این مسئول تعهد معلمان را در جامعه بیش از گذشته دانست و گفت: به همه معلمانی که شایستگی معلمی را در جامعه دارند و در تربیت نسل کارآمد و موثر فعالیت می‌کنند درود می‌فرستیم.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان جامعه اسلامی بیش از هر زمان در معرض حملات دشمن قرار دارند، بیان داشت: تمام هدف دستگاه تعلیم و تربیت پرورش دانش ‌آموزان در تراز اسلام تعریف شده است.

امیری با بیان اینکه امام تائید دارند تا آثار استاد مطهری در همه سطوح تدریس شود، بیان داشت: معلمان آثار استاد مطهری را به عنوان دست‌مایه حرکت در مسیر تعلیم و تربیت به کار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به اجرای طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: افتخار داریم بعد از 30 سال پیروزی انقلاب اسلامی بر مبنای فلسفه تربیت اسلامی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های بومی و نظام بهره‌گیری از قرآن و سیره اهل بیت اندیشه‌های ناب امام و رهنمودهای رهبر انقلاب نیاز آینده میهن اسلامی را در آموزش و پرورش تنظیم کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه معلم، آینده فرزندان کشور را تضمین می‌کند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد پرورش معلم، ارتقای توانمندی او براساس آموزه‌های اسلام باشد.

امیری به ایجاد یک هزار و 812 کلاس درس جدید در سال تحصیلی آینده در مازندران اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح پیاده‌سازی نظام تحصیلی جدید، یک هزار و 812 معلم با علم نوین برای پایه تحصیلی ششم ابتدایی آموزش می‌بینند.

وی از هوشمندسازی یک هزار و 500 مدرسه در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: برای هوشمندسازی مدارس استان نیازمند حمایت همه‌جانبه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران تصریح کرد: در اجرای طرح تحول بنیادین نیازمند حمایت دستگاه‌های اجرایی و خیران مدرسه‌ساز هستیم تا فرزندان ما از تکنولوژی نوین عقب نمانند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بستر جدیدی ایجاد کرد تا انسان‌های شایسته‌ای که قرار است افق 1404 را طراحی کنند برای کشور افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول