اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

گرانی‌ها حق این مردم نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: این گرانی‌ها حق مردم‌ وفادار به رهبری و انقلاب نیست.

گرانی‌ها حق این مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار داشت: مسلمانان باید مراقب برنامه‌های خود باشند و هرگز بهانه به دست دشمنان ندهند.

 رمضانی‌پور خاطر نشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی منتظر هستند و از یک جمله کوتاه ما سوژه‌هایی می‌گیرند و مطرح می‌کنند، لذا باید از سخنان دوپهلو پرهیز کرد و با شفافیت حرف‌های خود را زد.

وی بیان داشت: برخی از بزرگان که شفافیت ایجاد نمی‌کنند، مقصر هستند، زیرا در دل مردم و قلب مومنان تشویش ایجاد می‌کنند.

رضانی‌پور افزود: جامعه اسلامی همانند زنجیره‌ای است و باید هوادار هم باشند و از نظامی که با خون‌های زیادی پایه‌ریزی شده است، محافظت کرد.

وی نقش والدین را در تربیت فرزندان مهم‌تر از نقش استاد و معلم دانست و گفت: والدین هر ابزاری را برای فرزند که عامل انحراف می‌شود، فراهم نکنند، زیرا از سم کشنده‌تر است.

رمضانی‌پور حضور فرزندان را به همراه والدین در کانون‌های معرفتی مانند مساجد مؤثر خواند و عنوان کرد: تربیت دینی فرزندان ضروری است و عدم توجه به این مهم عواقب شومی دارد.

امام جمعه رفسنجان فعالیت مجلس نهم را در 23 روز آینده بر پایه اخلاص، تقوا، علم و دانش خواند و گفت: نمایندگان مجلس باید به وضعیت معیشتی مردم بیشتر توجه داشته باشند.

 رمضانی‌پور اذعان داشت: مسئولان بدانند برای مردمی که وفادار به رهبری و انقلاب هستند، هر کاری که می‌توانند انجام دهند، این گرانی‌ها حق این مردم نیست.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول