اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان:

دستاورد انتخابات ایران تعمیق انقلاب اسلامی بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: دستاورد انتخابات مرحله اول و دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران، تعمیق انقلاب اسلامی بوده است.

دستاورد انتخابات ایران تعمیق انقلاب اسلامی بوده است

علی احمدی امروز در حاشیه ستاد انتخابات فرمانداری گرگان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مرحله تمرین، فراخوان و تبلیغ در حوزه صدا و سیما، خبر و برون‎مرزی از دوم اردیبهشت‎ماه از برنامه‎هایی بود که در این انتخابات در گلستان به اجرا درآمده است.

وی عنوان کرد: همان طوری ‎که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مرحله دوم انتخابات از اهمیت والایی برخوردار است و مردم ما نیز نشان دادند که حقیقتاً انتخابات از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به اینکه امروز روز نتیجه‎گیری انتخابات است یادآور شد: ان‌شاءالله که بتوانیم به لحاظ مسائل و مسئولیت‎های رسانه‎ای روز خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

احمدی از فعالیت هفت اکیپ خبری در شهرستان‎های گرگان، آق‎قلا، ناحیه بهاران و وشمگیر خبر داد و تصریح کرد: 10 اکیپ سیمایی نیز با شبکه‎های دو سیما، شبکه‌های برون‎مرزی ارتباط برقرار می‎کنند.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه رسانه استانی در این مسیر به طور صددرصد فعال هستند که امیدواریم برآیند خوبی داشته باشند و بتوانیم بعد از شمارش آرا، لبخند رضایت را بر روی لبان ملت عزیز به خصوص مقام عظمای ولایت شاهد باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان در خصوص پیامدهای حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: بعد از نتایج مرحله اول انتخابات 12 اسفند، بسیاری از معادلات سیاسی در جهان به هم خورد و بسیاری از کارشناسان سیاسی دنیا متوجه شدند که ریشه‎های اصلی انقلاب اسلامی در متن باورهای مردم وجود دارد و حقیقتاً پیوند ناگسستنی آنها با اسلام ناب محمدی احساس می‎شود.

احمدی متذکر شد: در فاصله 12 اسفند تا 15 اردیبهشت شاهد انتخابات دیگری در دنیا بوده‎ایم که مهم‌ترین آن انتخابات فرانسه و مشکلاتی که در حوزه سیاسی سردمداران فرانسه و عدم اقبال مردم آنجا به انتخابات بوده را شاهد بودیم.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم این روز یک روز به‌یادماندنی برای ملت ایران و مردم ولایتمدار استان گلستان باشد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول